Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 311 záznamů.  začátekpředchozí302 - 311  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh železobetonového podchodu
Kopřiva, Jan ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout nosnou konstrukci železobetonového podchodu pod dálnicí. Délka přemostění je 4m. Konstrukce je uvažována jako rám vetknutý do základů. V práci bude navržena horní deska rámu, stěna a základový pás.
Deskový předpjatý most
Macák, Jan ; Suza, Dominik (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu. Objekt se nachází na komunikaci 1. třídy I/39 a je veden přes vodoteč Polečnice. Křížení os komunikace a vodoteče se nachází na 22,783 km výše uváděné komunikace. Jsou vypracovány 3 varianty. 1. varianta je deska z dodatečně předpjatého betonu o výšce 0,85 m. 2. varianta se skládá z prefabrikovaných nosníků DS-PP1 40/85 spřažených s železobetonovou deskou o minimální tloušťce 0,2m. 3.varianta je opět deska z dodatečně předpjatého betonu ovšem se zešikmeným čelem.
Deskový most v Protivíně
Mazáč, Jan ; Klusáček, Ladislav (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu na silnici I/20 mezi Českými Budějovicemi a Pískem. Most vede přes vodní tok. Jsou navrženy dvě předběžné varianty předpjatých desek a jedna z prefabrikovaných betonových nosníků, varianta monolitické předpjaté desky je zpracována podrobně. Řešení zahrnuje statický výpočet, výkresovou dokumentaci a vizualizace.
Rekonstrukce železniční tratě Hrušovany nad Jevišovkou - Brno v km 145,9 - 149,0 včetně návrhu technologie prací
Hospodka, Pavel ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční dvoukolejné tratě Hrušovany na Jevišovkou – Brno v km 145,9 – 149,0. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Nově by v tomto úseku mělo také dojít ke zvýšení traťové rychlosti až na hodnotu 100 km/h. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a železniční zastávky v obci Troubsko podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Zvyšování účinnosti migračních objektů na dálniční a silniční síti v ČR
EVERNIA, s.r.o., Liberec ; Petržílka, Jakub ; Vonička, Pavel ; Hlaváč, Václav ; Gorčicová, Ivana ; Anděl, Petr
Cílem projektu je navrhnout opatření ke zvýšení účinnosti migračních objektů (nadchodů a podchodů) na dálniční a silniční síti ČR, a tím přispět ke snížení bariérového efektu dopravní infrastruktury jako jednoho z faktorů negativně ovlivňujících biodiverzitu. Součástí zprávy je publikace Mosty přes vodní toky: ekologické aspekty a požadavky. Jihlava, Kraj Vysočina. 2008.
Zvyšování účinnosti migračních objektů na dálniční a silniční síti v ČR
EVERNIA, s.r.o., Liberec ; Vonička, Pavel ; Hlaváč, Václav ; Gorčicová, Ivana ; Anděl, Petr
Zpráva hodnotí výsledky pozorování migračních objektů pomocí kamerového systému. Popisuje pokračování průzkumu zoologů ve sledovaných úsecích dálnice D47 v úseku 4704 Lipník nad Bečvou - Bělotín, rychlostní komunikace R35 v úseku 3510 Přáslavice - Velký Újezd a 3511 Velký Újezd - Lipník nad Bečvou, dálnice D3 v úseku Mezno - Tábor a dálnice D5 Ejpovice - Sulkov. Při návrhu migračních koridorů je třeba v rámci procesu EIA respektovat navrhovaný metodický postup pro posuzování migračních možností, jinak mohou být investice do přechodů nepřiměřené.
Zvyšování účinnosti migračních objektů na dálniční a silniční síti v ČR
EVERNIA, s.r.o., Liberec ; Vonička, Pavel ; Hlaváč, Václav ; Gorčicová, Ivana ; Anděl, Petr
Zpráva hodnotí výsledky pozorování migračních objektů pomocí kamerového systému. Popisuje pokračování průzkumu zoologů ve sledovaných úsecích dálnice D47 v úseku 4704 Lipník nad Bečvou - Bělotín, rychlostní komunikace R35 v úseku 3510 Přáslavice - Velký Újezd a 3511 Velký Újezd - Lipník nad Bečvou, dálnice D3 v úseku Mezno - Tábor a dálnice D5 Ejpovice - Sulkov. Při návrhu migračních koridorů je třeba v rámci procesu EIA respektovat navrhovaný metodický postup pro posuzování migračních možností, jinak mohou být investice do přechodů nepřiměřené.
Zvyšování účinnosti migračních objektů na dálniční a silniční síti v ČR
EVERNIA, s.r.o., Liberec ; Gorčicová, Ivana ; Anděl, Petr
Cílem projektu je navrhnout opatření ke zvýšení účinnosti migračních objektů (nadchodů a podchodů) na dálniční a silniční síti ČR, a tím přispět ke snížení bariérového efektu dopravní infrastruktury jako jednoho z faktorů negativně ovlivňujících biodiverzitu.
Zvyšování účinnosti migračních objektů na dálniční a silniční síti v ČR
EVERNIA, s.r.o., Liberec ; Vonička, Pavel ; Hlaváč, Václav ; Gorčicová, Ivana ; Anděl, Petr
Zpráva hodnotí výsledky pozorování migračních objektů pomocí kamerového systému. Popisuje pokračování průzkumu zoologů ve sledovaných úsecích dálnice D47 v úseku 4704 Lipník nad Bečvou - Bělotín, rychlostní komunikace R35 v úseku 3510 Přáslavice - Velký Újezd a 3511 Velký Újezd - Lipník nad Bečvou, dálnice D3 v úseku Mezno - Tábor a dálnice D5 Ejpovice - Sulkov. Při návrhu migračních koridorů je třeba v rámci procesu EIA respektovat navrhovaný metodický postup pro posuzování migračních možností, jinak mohou být investice do přechodů nepřiměřené.
Posouzení životnosti mostní konstrukce po dlouhodobém monitorování
Gajdoš, Lubomír ; Petrásek, P. ; Svoboda, V.
Na základě dlouhodobých měření na mostní konstrukci byla za získaných dat provedena analýza zbytkové životnosti mostu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 311 záznamů.   začátekpředchozí302 - 311  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.