Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Top Down hra s prvky RPG
Heřmann, Pavel ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit 2D hru s prvky RPG za využití herního enginu Unity. Pro naplnění RPG prvků je lze používat sbíraná vylepšení, která upravují chování postavy. Pro obohacení herního zážitku je využito několika metod procedurálního generování k tvorbě herních úrovní. Práce popisuje návrh a implementaci vysvětluje všechny tři metody procedurálního generování a to: celulární automaty, L-systém generující půdorysy budovy a gramatika generující grafovou strukturu. Dále je k tvorbě map využito několika algoritmů: Bresenhamův algoritmus, BFS, Kruskalův algoritmus pro tvorbu cest mezi místnostmi, dilatace a algoritmus náhodné procházky pro tvorbu místností mapy. Taktéž jsou zde rozebrány ostatní systémy, které se starají o správné fungování hry, jako je například: ukládací systém používající formát JSON, bojový systém využívající kolizní prvky Unity, návrh a implementace bosse, pohyb postav a systém vylepšování schopností hráčovy postavy. Výsledkem práce je plně funkční hra, ve které hráč může navštěvovat tři různé druhy map, sbírat a následně používat různá vylepšení, bojovat s nepřáteli a uložit svůj postup.
Visualization of scalar fields by back-to-front method
Gurecká, Hana ; Druckmüller, Miloslav (oponent) ; Martišek, Dalibor (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on scalar data in rigid data mesh imaging. In particular the data are acquired from fluorescent confocal microscope. The theoretical part begins with introduction to confocal microscopy followed by putting the subject of examined graphical methods in mathematical context. Next chapter is devoted to volume rendering integral derivation and consequent back-to-front method. The theoretical part is finalized by introduction of methods suitable for rendering 3D scalar fields using back-to-front algorithm. In the practical part the implemented algorithm is described.
Knihovna grafických prvků pro mikrokontrolery Atmel AVR a grafické displeje
Skopal, Miroslav ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřen na problematiku ovládání grafických LCD displejů pomocí mikroprocesorů řady AVR. Podrobně je zde popsán řadič od firmy Toshiba T6963C. Výsledkem této práce je modulární knihovna napsaná v jazyku C pro mikrokontrolery Atmel AVR, nabízející sadu funkcí pro kreslení jednoduchých grafických objektů a ovládacích prvků. Knihovna je postavena jako vícevrstvá, čímž umožňuje použití různých řadičů bez výraznějšího zásahu do výsledného programu.
Model pokrytí území buňkové sítě
Unzeitig, Lubomír ; Mikulka, Jan (oponent) ; Gleissner, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá šířením mobilního signálu ve formě elektromagnetické vlny v reálném prostředí městské mikrobuňky. Elektromagnetická vlna je průchodem městským prostředím ovlivňována řadou mechanizmů. Patří mezi ně především difrakce kolem vertikálních hran budov, difrakce o střechy a refrakce nebo rozptyl od stěn budov popř. země. Tyto mechanizmy jsou časově velmi proměnné. Pokud je chceme predikovat, musíme použít více či méně aproximovaný model. Pro experimentální část této práce je zvolen Bergův rekurzivní model, který je schopen predikovat střední hodnotu ztrát šířením resp. střední hodnotu výkonu signálu v daném mikrobuňkovém prostředí. Na jeho základě je vytvořen program umožňující výpočet pokrytí území buňkové sítě signálem. Jeho výhodou je možnost rozmístění až pěti základnových stanic a nastavení řady parametrů jako jsou pracovní frekvence, vysílací výkon základnové stanice, výšky antén základnové a mobilní stanice atd. Samozřejmostí je možnost volby systému GSM 900, GSM 1800 nebo UMTS. Vlastnosti použitého Bergova rekurzivního modelu jsou ověřeny simulacemi na pokusných i reálných mapách městské zástavby.
Visualization of scalar fields by back-to-front method
Gurecká, Hana ; Druckmüller, Miloslav (oponent) ; Martišek, Dalibor (vedoucí práce)
This master’s thesis is focused on scalar data in rigid data mesh imaging. In particular the data are acquired from fluorescent confocal microscope. The theoretical part begins with introduction to confocal microscopy followed by putting the subject of examined graphical methods in mathematical context. Next chapter is devoted to volume rendering integral derivation and consequent back-to-front method. The theoretical part is finalized by introduction of methods suitable for rendering 3D scalar fields using back-to-front algorithm. In the practical part the implemented algorithm is described.
Model pokrytí území buňkové sítě
Unzeitig, Lubomír ; Mikulka, Jan (oponent) ; Gleissner, Filip (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá šířením mobilního signálu ve formě elektromagnetické vlny v reálném prostředí městské mikrobuňky. Elektromagnetická vlna je průchodem městským prostředím ovlivňována řadou mechanizmů. Patří mezi ně především difrakce kolem vertikálních hran budov, difrakce o střechy a refrakce nebo rozptyl od stěn budov popř. země. Tyto mechanizmy jsou časově velmi proměnné. Pokud je chceme predikovat, musíme použít více či méně aproximovaný model. Pro experimentální část této práce je zvolen Bergův rekurzivní model, který je schopen predikovat střední hodnotu ztrát šířením resp. střední hodnotu výkonu signálu v daném mikrobuňkovém prostředí. Na jeho základě je vytvořen program umožňující výpočet pokrytí území buňkové sítě signálem. Jeho výhodou je možnost rozmístění až pěti základnových stanic a nastavení řady parametrů jako jsou pracovní frekvence, vysílací výkon základnové stanice, výšky antén základnové a mobilní stanice atd. Samozřejmostí je možnost volby systému GSM 900, GSM 1800 nebo UMTS. Vlastnosti použitého Bergova rekurzivního modelu jsou ověřeny simulacemi na pokusných i reálných mapách městské zástavby.
Knihovna grafických prvků pro mikrokontrolery Atmel AVR a grafické displeje
Skopal, Miroslav ; Frýza, Tomáš (oponent) ; Fedra, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřen na problematiku ovládání grafických LCD displejů pomocí mikroprocesorů řady AVR. Podrobně je zde popsán řadič od firmy Toshiba T6963C. Výsledkem této práce je modulární knihovna napsaná v jazyku C pro mikrokontrolery Atmel AVR, nabízející sadu funkcí pro kreslení jednoduchých grafických objektů a ovládacích prvků. Knihovna je postavena jako vícevrstvá, čímž umožňuje použití různých řadičů bez výraznějšího zásahu do výsledného programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.