Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand management
Polách, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.
Ekonomické a právní aspekty značky
Kazdová, Hana ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se věnuje obchodním značkám se zaměřením na jejich oceňování. Práce postupně v kapitolách navazujících na úvodní teoreticko-metodologickou část naplňuje své tři hlavní cíle. Prvním z cílů je analyzovat právní ochranu obchodních značek v České republice. Provedená analýza ukazuje, že jsou u nás chráněny všechny typy obchodních značek, a to především čtyřmi instituty soukromého práva - ochrannými známkami, obchodní firmou, ochranou osobnosti a nekalou soutěží. Dalšími cíli práce je ocenit dvě dnes již nepoužívané značky Enron a WorldCom k roku 2000 a navrhnout způsob zachycení poklesu jejich ekonomické hodnoty v dalších letech. Obě značky jsou oceněny metodou licenční analogie a je zjištěno, že měly ve své době velmi vysokou hodnotu. Práce dále navrhuje uplatnění míry úmrtnosti obyvatelstva k zachycení poklesu hodnoty značek po ukončení jejich používání a zobrazuje pokles hodnoty značek Enron a WorldCom do roku 2025.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Harantová, Monika ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V teoretické části diplomové práce na téma "Značka jako nehmotné aktivum firmy" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a metody ocenění značky jako nehmotného aktiva. V praktické části diplomové práce je provedena situační analýza vybrané společnosti a následně vypočtena hodnota značky pomocí adekvátních metod. V závěru práce je zpracován návrh a doporučení zápisu značky do Rejstříku ochranných známek.
marketing HN,LN, MF Dnes a Práva
Vránová, Helena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Svobodová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem seriózních českých deníků (Hospodářských novin, Lidových novin, MF DNES a Práva) se zaměřením na možné modely ocenění hodnoty jejich obchodních značek. Hlavním cílem práce je marketingová analýza uvedených čtyř subjektů s využitím elektronických zdrojů dat. Analýza obsahuje základní údaje o vydavatelích deníků, jejich vlastnických vztazích a výsledcích hospodaření v letech 2005 až 2009. Následuje představení zkoumaných deníků, včetně popisu jejich obsahové náplně, profilu čtenářů a nových technologií. Součástí praktické části je výběr vhodné metody pro ocenění obchodních značek deníků. Pro zajištění správné aplikace zvoleného přístupu ocenění byla provedena externí, finanční a SWOT analýza. Výsledky ocenění ukázaly, že nejvyšší finanční hodnotu má značka Mladá Fronta DNES, druhé v pořadí je Právo, následují Hospodářské noviny a Lidové noviny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.