Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba hodnoty v inovačním podniku a její stanovení
Zámečník, David ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Rýdlová, Barbora (oponent)
Cílem dilomové práce na téma "Tvorba hodnoty v inovačním podniku a její stanovení" je určit hodnotu podniku Rodinný pivovar Bernard a následné využití možných scénářů k určení střední hodnoty podniku. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část je teoreticko-metodologická, kde jsou rozebrány účely, metody a postupy samotného ocenění, strategické analýzy, finanční analýzy, generátoů hodnot a finančního plánu. Druhá polovina je zaměřena na praktickou část, kde se aplikují výše zmíněné teoretické postupy na konkrétni podnik.
Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard
Dokulilová, Vlasta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii navrhnout praktická doporučení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu, tvorby marketingové a komunikační strategie s využitím obecně známých nástrojů a metod. V praktické části je představena analyzovaná firma a její produktové portfolio. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové a komunikační strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.