Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Přepočet a variantní návrh ocelové konstrukce administrativní budovy JmP Brno - Radlas
Štulrajterová, Terézia ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je prepočet existujúcej konštrukcie, návrh, statické vyhodnotenie a ekonomické porovnanie dvoch nových variant existujúcej nosnej konštrukcie administratívnej budovy Jihomoravské plynárenské v Brne. Pôdorysné a výškové rozmery oboch variantov vychádzajú z existujúcej dispozície budovy. Konštrukcia má kruhový pôdorys priemeru 16,088 m a výšku 29,46 m. Novým návrhom dispozície variantov A a B sa dosiahlo zníženie hmotnosti konštrukcie oproti existujúcemu stavu. Oba varianty majú nosný stĺp uprostred kruhového pôdorysu a nové riešenie stropnej konštrukcie. Z ekonomického hľadiska a montáže konštrukcie je najvýhodnejší návrh variant B, ktorý bol spracovaný podrobnejšie.
Návrh silničního ocelobetonového komorového mostu na obchvatu Bludova
Kuba, Michal ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh nosné konstrukce komorového silničního mostu na obchvatu města Bludov. Most je navržený jako spřažený ocelobetonový o 5 polích s rozpětím 31,25 m; 40,0 m; 60,0 m; 60,0 m; 40,35 m. Hlavní nosná konstrukce je tvořená ocelovou komorou, uzavřenou železobetonovou deskou mostovky, vyztuženou podélnými a příčnými výztuhami. Nosná konstrukce pro každý dopravní směr je řešená samostatně. Překračovanou překážkou je řeka Morava a železniční trať v 2, respektive 3 poli. Návrhová kategorie převáděné komunikace I/44 je S 21,5/100, komunikace je vedena v směrovém oblouku. Výška ocelové komory je závislá od limitované stavební výšky mostu a je navržená na 2,5 m. Most bude vysouván, betonován na montážních podpěrách. Návrh jednotlivých části konstrukce ocelové komory a betonové desky je převáděn podle platných norem ČSN EN. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S 355 a beton C 35/45.
Přepočet a variantní návrh ocelové konstrukce administrativní budovy JmP Brno - Radlas
Štulrajterová, Terézia ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Predmetom diplomovej práce je prepočet existujúcej konštrukcie, návrh, statické vyhodnotenie a ekonomické porovnanie dvoch nových variant existujúcej nosnej konštrukcie administratívnej budovy Jihomoravské plynárenské v Brne. Pôdorysné a výškové rozmery oboch variantov vychádzajú z existujúcej dispozície budovy. Konštrukcia má kruhový pôdorys priemeru 16,088 m a výšku 29,46 m. Novým návrhom dispozície variantov A a B sa dosiahlo zníženie hmotnosti konštrukcie oproti existujúcemu stavu. Oba varianty majú nosný stĺp uprostred kruhového pôdorysu a nové riešenie stropnej konštrukcie. Z ekonomického hľadiska a montáže konštrukcie je najvýhodnejší návrh variant B, ktorý bol spracovaný podrobnejšie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.