| |
| |
| |
|
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Grecová, Kateřina ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem tradičního českého podniku Šohaj služby s.r.o. Tato práce je rozdělená na dvě základní části – teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na základní literaturu týkající se daného tématu, která čtenáři poskytuje podstatné informace k této problematice a pomůže mu lépe pochopit praktickou část. Druhá část této práce je zaměřena na samotnou firmu. Pomocí vybraných marketingových modelů je zpracován její rozbor. Je zhodnoceno, jak firma komunikuje se zákazníky a poskytuje jim produkty. Na závěr jsou navrhnuty podniku možnosti zlepšení komunikace se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.
|
|
Model internetového obchodu se sanitární technikou
Pavlů, Jan ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce obsahuje návrh modelu internetového obchodu se sanitární technikou. Jsou v ní popsány základní teoretické pojmy a problematika s touto formou obchodování spojená. Práce popisuje vybrané moduly a funkce internetového ochodu, pojednává o legislativě, možnostech marketingu, způsobech objednávání a plateb v prostředí elektronického obchodu.
|
|
Zavedení modulu elektronického obchodování
Hladíková, Jana ; doc.RNDr. Josef Hynek, Ph.D., MBA (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zavedením modulu elektronického obchodování ve firmě MVDr. Ivo Dupal - SANVET, ve které v současné době pracuji. Práce obsahuje analýzu současného stavu Inetrnetu, elektronického obchodu, analýzu firmy MVDr. Ivo Dupal - SANVET a návrh elektronického obchodu pro uvedenou firmu. Zároveň je v práci obsažen návrh realizace tohoto problému v praxi a jeho ekonomické a manažerské zhodnocení.
|
|
Návrh podpory prodeje elektronického obchodu
Liebscher, Lukáš ; Weirich, Pavel (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce přináší návrh dílčích řešení z oblasti internetového marketingu pro obchod s elektronickými cigaretami. Zaměřuje se především na oblast podpory prodeje a direct marketingu, tedy nástrojů, které se používají pro zvýšení obratu e-shopu, zpřehlednění nabídky produktů a příslušenství, zlepšení komunikace a přístupu k zákazníkům. Na základě analýzy společnosti, požadavků a možností, které přináší dnešní internetový marketing, jsou navrhnuty dílčí nástroje cross-sellingu, up-sellingu a věrnostního systému. Z oblasti přímého marketingu je to vypracování návrhu pro e-mail marketing a online chat.
|
|
Rozbor možností elektronického obchodu B2B
Fogl, Vladimír ; Holomková, Pavla (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Spolupráce je základ veškeré ekonomické produkce a obchodních procesů. Rychlé proniknutí informačních technologií do obchodní sféry umožňuje a vyžaduje změny v jádru obchodních procesů a vztahů mezi obchodními organizacemi. Použití IT u B2B smluvních procesů usiluje o optimalizaci a globalizaci těchto procesů zlepšujících jejich rychlost, efektivitu a růst. Elektronická spolupráce může být takto použita na jednu stranu pro zlepšení vzoru existujícího obchodního vztahu a na druhou stranu pro umožnění nových forem pro obchodní vztahy. Tato práce objasňuje pojem elektronické B2B obchodování, hodnotí současnou koncepci B2B elektronické spolupráce, její základní rysy, které se týkají komunikace mezi subjekty, elektronického bankovnictví (platby mezi účastníky el. obchodu), zabezpečení smluvních B2B spojení a přináší také ekonomický pohled na problém. V praktické části je analyzován zkoumaný B2B model firmy Adriadatabanka s.r.o. spolupracující elektronicky s obchodním partnerem a poté je navrhnuto nové, efektivnější řešení.
|
|
Návrh elektronického obchodu
Hoško, Lukáš ; Šulkovský, Lukáš (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce navrhuje na základě provedené analýzy vhodnou variantu elektronického obchodu pro firmu prodávající počítačové komponenty. Tento e-shop by měl splňovat požadavky firmy a zároveň pomocí navrhnuté propagace přinášet zisk.
|
| |