Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
B2B komunikace v automobilové distribuci v České republice
Konečný, Jonáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bernátek, Martin (oponent)
Práce se zaměřuje na analýzu problematiky mezipodnikové komunikace v automobilové distribuci v České republice, při konkrétní aplikaci na značky Škoda, Volkswagen, Ford, Citroën a Mercedes-Benz. Za tímto účelem jsou zmapovány business-to-business marketingové aktivity praktikované automobilovými společnostmi a nástroje, které využívají. Práce také porovnává efektivitu komunikace zkoumaných značek.
Rise of the Auto Industry in China and it’s Impact on the Auto Industry in Europe
Palička, Marek ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Juppa, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá strategií internacionalizace čínských výrobců automobilů na evropský trh v období 2012-2025. V první části je představen internacionalizační rámec na teoretické úrovni ve vztahu k automobilovému průmyslu. V druhé části jsou pak zjištěny a zanalyzovány hlavní charakteristiky čínských a evropských automobilových trhů. Závěry z této části pak slouží jako základ pro následnou analýzu schopností čínských automobilek uplatit se na vysoce konkurenčním evropském trhu. V poslední části jsou pak zjištené výsledky aplikovány na identifikaci nejpravděpodobnějších variant vstupu čínských automobilek na tento trh a také na zjištění možných důsledků jak pro současné hráče na evropském trhu, tak i strukturu trhu samotného.
Vliv vývoje automobilového průmyslu na ekonomiku společnosti ČD Cargo
Černý, Daniel ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Šimůnek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nákladní železniční dopravou se zaměřením na zákazníky z oblasti automobilového průmyslu. V úvodní teoretické části je věnováno několik odstavců historii železnice a jejím reformám v devadesátých letech, dále tato pasáž popisuje specifika nákladní železniční dopravy a na závěr jsou zmíněny hlavní milníky vývoje automobilového průmyslu. Na obecný úvod plynule navazuje praktická část práce zabývající se aktivitami společnosti ČD Cargo, a.s. Především je věnována pozornost spolupráci se zákazníky z komodity Automotive respektive z celého automobilového průmyslu. Východiskem pro podrobnější zkoumání jsou různá hlediska, pomocí kterých lze na problematiku nahlížet komplexně. Podrobně je popisována spolupráce společnosti ČD Cargo s automobilkami sídlícími na území České republiky. Závěrečný úsek práce se zabývá popisem strategických kroků a nastiňuje možné postupy a trendy v blízké budoucnosti, opět s ohledem na komoditu Automotive.
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
Schneider, Richard ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Stránský, Karel (oponent)
Tato práce má za cíl popsat vznik a utváření evropských automobilových koncernů, jejichž hlavní činností je výroba osobních automobilů. Cílem práce je postihnout na jednotlivých případech strategie jejich expanze na zahraniční trhy a analyzovat je a dále identifikovat strategie řízení značek a zhodnotit úspěšnost brand managementu mimo jiné i ve vztahu k volbě počtu značek a volbě majetkového uspořádání společností a způsobů spolupráce jak s výrobci automobilů na růstových trzích, tak s evropskou i světovou konkurencí na vývoji a distribuci.
Jak dlouho by musela jezdit stará škodovka, aby vyprodukovala tolik emisí, jako by vyprodukovala výroba jednoho nového ekologického auta?
Jurečková, Šárka ; Bartoň, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se primárně zabývá zjištěním provozních emisí staré Škody Felicie a emisí produkovaných při výrobě nové Toyoty Prius, jako vybraného zástupce ekologického auta. Práce se také dotkne hybridní technologie jako takové, otázky ekologičnosti hybridních aut, oblasti emisí, ale i související problematiky tzv. "šrotovného" a jeho vlivu na životní prostředí a současné situace automobilového průmyslu. Cílem práce je výpočet doby provozu staré Škody Felicie, během níž se provozní emise CO2 vyrovnají množství emisí vzniklých při výrobě Toyoty Prius. Snahou je upozornit na nekompletní a tedy ne vždy seriozní porovnávání ekologičnosti aut, kdy se srovnávají pouze provozní emise CO2. Další spotřeba energie a tím i produkce skleníkových plynů je totiž navázaná na výrobu auta, těžbu surovin, zpracování ropy a další, výrobou ovlivněné, sektory ekonomiky. Emisním laboratorním měřením TÜV SÜD Czech bylo zjištěno, že stará Škoda při svém provozu reálně vyprodukuje 260g / km CO2. Pro výpočet výrobních emisí byl použit americký model EIO-LCA vytvořený Green Design Institutem na Carnegie Mellon University, který při aplikaci zachycuje ekologický vliv výroby automobilů v zadaném objemu na všechny sektory ekonomiky. Výstupy jsou uvedeny v ekvivalentu CO2. Podle tohoto modelu je při výrobě 1 hybridního vozu vyprodukováno celkem 13,5 tun CO2e (ekvivalent CO2). Po přepočtu bylo zjištěno, že stará Škoda Felicia by mohla jezdit více než 5 let, aby vyprodukovala tolik emisí, co výroba nové Toyoty Prius třetí generace.
Optimalizace procesu objednávání řezných nástrojů ve výrobním podniku
Benedikt, Jiří ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Reinhardt, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá štíhlým myšlením a na reálném případě demonstruje jeho využití v logistice výrobního podniku. Nejdříve popisuje štíhlé myšlení, jeho historii a vztah k dalším manažerským konceptům. Definuje klíčové pojmy pro štíhlé myšlení, jakými jsou hodnota a plýtvání. V teoretické části je také popsána metoda Value stream mapping -- mapování hodnotového proudu a základní modely řízení zásob. Praktická část se zabývá optimalizaci procesu objednávání řezných nástrojů v podniku, který vyrábí hliníkové písty převážně pro automobilový průmysl. Byl zmapován hodnotový proud od objednání až po spotřebu nástroje, spočítán lead time. Dále byla provedeny různé datové analýzy, především ABC analýza, byly vyčísleny náklady na standardní skladování a popsána varianta skladování v konsignačním skladu. Součástí práce je i mapování procesu a analýza plýtvání. Na základě provedeného teoretického i praktického výzkumu bylo navrženo několik opatření, jak optimalizovat proces objednávání řezných nástrojů s cílem zvýšit jeho stabilitu, flexibilitu a snížit náklady. Mezi opatření patří formalizace celého procesu ke snížení variability a zavedení systému hodnocení dodavatelů včetně detailního návrhu, jak by mohlo být hodnocení prováděno. Cílem práce bylo ověřit hypotézu, že nástroje štíhlého myšlení pomohou optimalizovat proces objednávání nástrojů v podniku. To se podařilo v teoretické rovině, skutečný přínos pro podnik se objeví až při implementaci.
Popis a analýza prostředí produktu
Srbecký, Michal ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Štrach, Pavel (oponent)
Bakalářská práce pojednává o čínském automobilovém trhu, jeho charakteristice, shrnutí a návrhu modelu určeného přímo pro tento a jemu podobné asijské trhy. Práce je aplikovaná na podnik Škoda Auto.
Mezipodnikové srovnávání
Molík, Petr ; Vávrová, Hana (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
V diplomové práci jsem se zabýval srovnáváním výrobců automobilů dle zásad mezipodnikového srovnávání.
3PL v inbound logistice
Čechák, Pavel ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem práce je analyzovat roli 3PL v inbound logistice. Praktická část se zabývá zaváděním logistiky pro Jaguar-Land Rover, kterou realizovalo DHL Exel na jaře 2008.
Vliv vývoje automobilového průmyslu na poskytovatele logistických služeb ve středním a dlouhém období
Volfíková, Julie ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Drábek, Dušan (oponent)
Diplomová práce zkoumá vývoj automobilového průmyslu a jeho dopady na poskytovatele logistických služeb a odhaduje trendy budoucího vývoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí82 - 91  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.