|
Železobetonová konstrukce nádražního nástupiště
Šimon, Jan ; Šulák,, Pavel (oponent) ; Bažant, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce zastřešení železničního nástupiště. Jedná se o monolitickou železobetonovou rámovou konstrukci, do které je vetkNuta konzolová deska. Veškeré zatížení působící na nosnou konstukce je přenášeno pomocí železobetonových základovcýh patek. Obsah bakalářské práce je založen na dimenzování prvků nosné konstrukce podle mezního stavu únosnosti. Výstupem každého statického výpočtu je výkres tvaru výztuže.
|
|
Stavebně technologické řešení hrubé vrchní stavby Obecního domu U Muchů
Bystričan, Daniel ; Porwisz, Ondřej (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je stavebně technologické řešení hrubé vrchní stavby Obecního domu U Muchů, který se nachází v obci Dolní Město nedaleko většího města Humpolec na Vysočině. Tato práce obsahuje technickou zprávu na danou technologickou etapu, situaci stavby se širšími vztahy dopravních tras, výkaz výměr pro technologickou etapu, technologický předpis včetně bilance zdrojů (položkový rozpočet spolu s grafem nasazení pracovníků). Dále obsahem této práce je výkres zařízení staveniště spolu s technickou zprávou a řešením organizace výstavby pro hrubou vrchní stavbu, časový plán pro danou etapu, návrh strojní sestavy včetně porovnání dvou variant a zvolení nejvhodnějšího stroje, kontrolní a zkušební plány a zajištění bezpečnosti práce. V posledním bodě této práce se věnuji ověření přilnavosti a únosnosti spojovacího materiálu, konkrétněji se jedná o polyuretanové lepidlo pro zdění.
|
| |
| |
|
Železobetonová nosná konstrukce administrativní budovy
Lagiň, Juraj ; Šulák, Pavel (oponent) ; Girgle, František (vedoucí práce)
Bakalárska práca rieši statický posudok a porovnanie dvoch variant železobetónovej stropnej dosky administratívnej budovy. Prvý variant, navrhnutý ako doska s plným prierezom, je porovnaný s variantom dosky, ktorá je prevedená ako vyľahčená doska pomocou tvaroviek U-boot. Konštrukcia je navrhnutá a posúdená na medzný stav použiteľnosti v súlade s ČSN EN 1992-1-1: Navrhování betonových konstrukcí – Část 1-1: Obecná pravidla pro pozemní stavby.
|
|
Zastřešení stabilního hasicího zařízení
Mikulincová, Denisa ; Šulák, Pavel (oponent) ; Požár, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posudkem stávající železobetonového konstrukce střechy na objektu hasicího zařízení. Analýza je provedena pomocí programu Scia Engineer program. Dále je navržena nová konstrukce. Zastřešení je provedeno deskou s žebry. Součástí práce je také analýza možností řešení desek s žebry v programu Scia Engineer.
|
| |
|
Železobetonová konstrukce nádražního nástupiště
Šimon, Jan ; Šulák,, Pavel (oponent) ; Bažant, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné konstrukce zastřešení železničního nástupiště. Jedná se o monolitickou železobetonovou rámovou konstrukci, do které je vetkNuta konzolová deska. Veškeré zatížení působící na nosnou konstukce je přenášeno pomocí železobetonových základovcýh patek. Obsah bakalářské práce je založen na dimenzování prvků nosné konstrukce podle mezního stavu únosnosti. Výstupem každého statického výpočtu je výkres tvaru výztuže.
|
|
Návrh a analýza elektromagnetu
Macek, Pavel ; Skalka, Miroslav (oponent) ; Vítek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a analýzou elektromagnetu. První kapitola je úvodem do řešeného problému. Ve druhé kapitole je pojednáno obecně o základních vztazích elektromagnetického pole. Třetí kapitola je věnována principu činnosti a konstrukci elektromagnetů, doplněná o jejich obecné rozdělení. Seznámení s metodou konečných prvků a programem FEMM je náplní čtvrté kapitoly. Pátá kapitola je věnována analýze stejnosměrného elektromagnetu, kapitola šestá analýze jednofázového střídavého elektromagnetu. V sedmé kapitole jsou zhodnoceny a ověřeny výsledky celkové analýzy obou elektromagnetů.
|
|
Mechanismus vysouvání pastorku automobilového startéru
Sláma, Miloslav ; Janda, Marcel (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem způsobů vysouvání pastorků automobilového startéru a zhodnocením výhod a nevýhod jednotlivých řešení. V první kapitole se práce zabývá principem činnosti stejnosměrných motorů a parametry spouštěčů. V druhé části práce jsou jednotlivé systémy teoreticky rozebrány z hlediska konstrukce a jejich výhod a nevýhod. Třetí část je zaměřena na nejpoužívanější systém, který je analyzován z hlediska spolehlivosti mechanické a elektrické. Posledním bodem práce je návrh experimentální analýzy startéru s výsuvným pastorkem.
|