Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Řídící struktura vysokých škol
Obergruber, Petr ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Název diplomové práce: Řídící struktura vysokých škol Abstrakt: Diplomová práce "Řídící struktura vysokých škol" mapuje klíčové organizační prvky vysokých škol v České republice, a to jak z pohledu vnitřního ze samotné školy, tak z pohledu vnějšího z různých institucí, které jsou navázány na vysoké školy, kontrolují je, nebo jsou jinak svázané s jejich existencí. Tyto organizační prvky jsou také porovnány s běžnou praxí managementu a jsou ukázány klíčové momenty, kde se praxe obchodních organizací liší od praxe vysokých škol. V rámci seznámení se s organizační strukturou byla provedena analýza počtu vedoucích pracovníků a to jak v absolutních číslech, tak i vzhledem k počtu studentů na vybraných vysokých školách. Nakonec byly provedeny rozhovory s řídícími pracovníky z těchto vysokých škol a porovnány jejich zkušenosti z vysokoškolského života. Klíčová slova: Vysoká škola, Akreditační komise, management, rektor, děkan, prorektor, proděkan, financování, organizační struktura, zákon o vysokých školách
Filosofie pro děti v programu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků
KOZUBÍKOVÁ, Iva
Diplomová práce se zabývá rámcově vzdělávacími programy v předškolním a základním vzdělání a jaký mají vliv na dítě v době výchovně {--} vzdělávacího procesu. Také pedagogickými pracovníky, kteří se zasluhují velkou měrou o tento proces, hlavní zaměření je na pracovníky ve volnočasové sféře. Je zde zahrnut dialog jako podporující faktor pro kvalitnější vyučování a nejen to, je brán jako výborná forma komunikace mezi žákem a jeho pedagogem. Současně s tím zde uvádím důležitou pomůcku pro vzájemný dialog Filozofii pro děti a s tím i jaký má smysl a význam pro obě výše uvedené strany. Své úsudky opírám o vlastní zkušenost z intenzivních seminářů na Teologické fakultě v Českých Budějovicích. V závěru diplomové práce jsou informace o programu DVPP, který má napomoci učitelům a pedagogickým pracovníkům systematicky posilovat své odborné kompetence, a tak být určitou zárukou jejich určitou zárukou jejich odborné kvalifikace po celou dobu profesní kariéry. Je zde i uvedena Koncepce dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků školských zařízení pro zájmové vzdělávání a odborné přípravy pracovníků s dětmi a mládeží v oblasti volného času, která by měla být nápomocnou pro jednodušší a více oborově zaměřenou nových vzdělávacích programů jako je například Filozofie pro děti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.