Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aerodynamic design of racing car engine air intake
Galáš, Jáchym ; Havran, Edmund (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
This study employs computational fluid dynamics (CFD) to compare the aerodynamic performance of two distinct designs for race car and sports car engine air inlets: a NACA-style submerged inlet and a roof scoop. These designs represent two prevalent approaches in race car and sports car aerodynamics, each offering unique advantages and challenges. For an engine, one of the key factors in its performance is the pressure under which the air is delivered into the combustion chamber. For this reason, it is important to design the inlet so that the pressure losses are as low as possible. The results provide a better understanding of the two design philosophies which are then compared and possible improvements and solutions for further iterations are proposed.
CFD analýza vstupního kanálu turbovrtulového motoru
Przeczek, Jan ; Doupník, Petr (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na CFD analýzu proudění ve vstupním ústrojí motorové gondoly turbovrtulového motoru M-601, osazeného na letounu L-410 určeném pro sběrnou dopravu. V úvodu práce je vypracována kalibrační úloha mající za cíl seznámení se s problematikou CFD. Další části práce jsou chronologicky členěny tak, že respektují postupný vývoj projektu a jsou to tyto části: tvorba vhodného geometrického modelu, následná tvorba sítě na geometrickém modelu a tím vytvoření výpočetního modelu, dále výpočet pomocí CFD metod, vyhodnocení výsledků a na závěr navržení možných změn konstrukčního řešení za účelem zlepšení charakteru proudění uvnitř vstupního ústrojí.
CFD analýza vstupního kanálu turbovrtulového motoru
Przeczek, Jan ; Doupník, Petr (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na CFD analýzu proudění ve vstupním ústrojí motorové gondoly turbovrtulového motoru M-601, osazeného na letounu L-410 určeném pro sběrnou dopravu. V úvodu práce je vypracována kalibrační úloha mající za cíl seznámení se s problematikou CFD. Další části práce jsou chronologicky členěny tak, že respektují postupný vývoj projektu a jsou to tyto části: tvorba vhodného geometrického modelu, následná tvorba sítě na geometrickém modelu a tím vytvoření výpočetního modelu, dále výpočet pomocí CFD metod, vyhodnocení výsledků a na závěr navržení možných změn konstrukčního řešení za účelem zlepšení charakteru proudění uvnitř vstupního ústrojí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.