Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum vnímané hodnoty značky Air Jordan
Kohout, Matěj ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímané hodnoty sportovní značky Air Jordan. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak hráči basketbalu působící v Kooperativa národní basketbalové lize, české nejvyšší soutěži, vnímají a znají sportovní značku Air Jordan. Metody: Metodou práce je marketingový výzkum, který je prováděn formou písemného dotazování. Výsledky: Výsledky ze získaných informací jsou interpretovány v praktické části práce. Z odpovědí vyplývá, že basketbalisté v česku znají značku Air Jordan. Znají logo, zemi původu i první výrobek, s kterým značka vstoupila trh. Na druhou stranu jejich znalost však až tak hluboká není. Jen jedna třetina dotazovaných si je vědoma, že se značka Air Jordan oddělila od mateřské společnosti Nike, a působí samostatně. Air Jordan je vnímána basketbalisty jako značka kvalitní, inovativní, precizní, a v první řadě jako značka basketbalová. Z hlediska povědomí o značce ve spojitosti s basketbalem zaujímá 3. místo za značkami Nike a Adidas. Basketbalisté KNBL mají ke značce kladný a loajální vztah a většina dotazovaných by značku Air Jordan doporučila svým známým. Veškeré výsledky průzkumu byly využity nejenom pro hodnocení značky, ale také pro navržení námětu pro značku v oblasti propagace. Klíčová slova: značka, vnímaná hodnota...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.