Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní model města Blanska
Felkl, Jan ; Štefan, Marek (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešen stav dopravy ve městě Blansku pomocí výpočetního modelu ze softwaru Aimsun. Za pomoci dostupných podkladů a vlastních měření v zájmových oblastech byl vytvořen model, který ukazuje kladné i záporné stránky plánované výstavby přemostění řeky Svitavy a koridoru železniční trati. Toto mimoúrovňové propojení by mělo pomoci dopravní situaci v Blansku, protože by se mělo jednat teprve o druhé propojení dvou polovin města, které jsou rozděleny právě řekou Svitavou. V práci je řešen stávající stav a bere se v úvahu výstavba přemostění v období 3 let. Ve výhledovém období je řešena varianta jak s přemostěním, tak bez něj.
Ověření urbanistického návrhu Mendlova náměstí z pohledu dopravy
Zelinka, Petr ; Všetečka, Martin (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá modelováním dopravy v lokalitě Mendlova náměstí dle podkladů Kanceláře architekta Města Brna. Proces modelování probíhá v programu Aimsun. Výsledkem práce je porovnání dat s poskytnutými výsledky dle normy, zjištění výsledných výstupních hodnot ze softwaru a určení problémových míst ovlivňujících individuální a městskou hromadnou dopravu.
Mikrosimulační model světelné křižovatky Hlinky/Bauerova
Kadlček, Jakub ; Novák, Martin (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je namodelovat, posoudit a navrhnout úpravu stávající křižovatky Hlinky/Bauerova pomocí softwaru pro mikrosimulační modelování dopravního proudu. Následně ze získaných dat posoudit kapacitu světelné křižovatky pro následující roky.
Mikrosimulační model silnice II/385 ve městě Kuřim
Mlčková, Ivana ; Všetečka, Martin (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem dopravního řešení za pomocí modelování dopravního proudu. Dopravní data získána měřením z terénu byla následně zpracována v programu Aimsun a byl vytvořen model stávajícího stavu tak, aby se co nejvíce podobal realitě. Za stejného dopravního zatížení se navrhují možná řešení a jejich porovnáním jednotlivých variant se vybere nejefektivnější řešení.
Zvýšení propustnosti úzkých hrdel způsobených dopravním omezením
Matuszková, Radka ; Ščerba, Marek (oponent) ; Apeltauer, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o chování dopravního proudu v místě pracovních zón. Zaměřuje se především na střídavé řazení těsně před úzkým hrdlem a tvorbu kongescí. Součástí práce je studie parametrů, definovaných v programu Aimsun, která zkoumá jejich vliv na střídavé řazení v mikrosimulaci. Správné nastavení hodnot je ověřeno na dopravním modelu sestaveném na základě videozáznamu. Práce si klade za cíl minimalizovat vlivy nutných oprav a rekonstrukcí pozemních komunikací pomocí telematických aplikací, které dynamicky ovlivňují dopravní proud změnami nejvyšší dovolené rychlosti.
Ekonomické posouzení dopravní situace
Doležel, Robin ; Matuszková, Radka (oponent) ; Korytárová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá modelováním a následným ekonomickým posouzením dopravní situace konkrétní křižovatky, při uplatnění pravidla o odbočení vpravo na červený světelný signál. Práce je rozdělena na část teoretickou, která popisuje pravidlo odbočení, obecný postup vytváření dopravní mikrosimulace a metodiku hodnocení ekonomické efektivnosti dle ŘSD. V Části praktické je zájmová oblast popsána a v programu Aimsun vytvořena mikrosimulace stávající a návrhové varianty. Výstupy z programu Aimsun jsou dále porovnány a ekonomicky vyhodnoceny.
Model inteligentního řízení dopravy
Lankaš, Ondřej ; Kaczmarczyk, Václav (oponent) ; Jirgl, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je navhrnout a implementovat dopravní model za použití vhodných softwarových prostředků. Součástí práce je též návrh tří nejčasteji používaných metod řízení dopravy. Navržený model slouží jako základ pro stanovení optimální metody řízení dopravy pomocí simulací.
Dopravně-inženýrská opatření na ul. Žarošické a Jedovnické v Brně
Výstup, Jan ; Havlíček, Antonín (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá dopady budoucího dopravního zatížení na úroveň kvality dopravy v ulicích Rokytova, Žarošická a Jedovnická po zprovoznění částí velkého městského okruhu Tomkovo náměstí, Rokytova a Ostravská radiála. K posouzení těchto dopadů je využito mikroskopického modelu dopravy, který je vytvořen v programu Aimsun s využitím mapových podkladů, směrového průzkumu na dotčených křižovatkách, intenzit dopravy a pozorovaných signálních plánů. Další částí jsou návrhy dopravně inženýrského řešení ulic Žarošická a Jedovnická v několika variantách včetně jejich posouzení.
Ověření urbanistického návrhu Mendlova náměstí z pohledu dopravy
Zelinka, Petr ; Všetečka, Martin (oponent) ; Apeltauer, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá modelováním dopravy v lokalitě Mendlova náměstí dle podkladů Kanceláře architekta Města Brna. Proces modelování probíhá v programu Aimsun. Výsledkem práce je porovnání dat s poskytnutými výsledky dle normy, zjištění výsledných výstupních hodnot ze softwaru a určení problémových míst ovlivňujících individuální a městskou hromadnou dopravu.
Mikrosimulační model dopravního uzlu Malá Amerika
Horák, Michal ; Mikolášek, Igor (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá modelováním dopravního proudu ve více navržených variantách uspořádání dopravní sítě. Varianty jsou vymodelovány pomocí programu Aimsun. Data současného provozu byla získána pozorováním v terénu. Ve vytvořených modelech je simulován dopravní proud stávajících i výhledových intenzit dopravy. Na základě výstupů simulovaného provozu jsou varianty vyhodnoceny. Navržené varianty jsou porovnány a je z nich vybráno nejvhodnější uspořádání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.