Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Interaktivní prostředí pro vývoj adventure her
Konečný, Michal ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit na platformě PC interaktivní vývojové prostředí, které by umožňovalo výslednou adventure hru interpretovat na platformě Android. Práce popisuje teorii adventure her a jejich historii. Zabývá se návrhem a implementací knihovny, která je použita v ostatních aplikacích vytvořených v této práci, vývojového prostředí a interpretu pro platformu Android. Dále popisuje ukázkovou hru vytvořenou ve vývojovém prostředí. Nakonec je zde uvedeno testování vývojového prostředí a ukázkové hry na interpretu pro platformu Android.
Interaktivní prostředí pro vývoj adventure her
Konečný, Michal ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit na platformě PC interaktivní vývojové prostředí, které by umožňovalo výslednou adventure hru interpretovat na platformě Android. Práce popisuje teorii adventure her a jejich historii. Zabývá se návrhem a implementací knihovny, která je použita v ostatních aplikacích vytvořených v této práci, vývojového prostředí a interpretu pro platformu Android. Dále popisuje ukázkovou hru vytvořenou ve vývojovém prostředí. Nakonec je zde uvedeno testování vývojového prostředí a ukázkové hry na interpretu pro platformu Android.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.