Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv slev na nákupní chování zákazníků
Havelková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou slevových akcí maloobchodních řetězců, zaměřuje se na postihnutí faktorů, které zákazníky ovlivňují při výběru nákupního místa potravin a nápojů a na identifikaci míry vlivu slevových akcí na kupní rozhodování. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část obsahuje základní východiska, která jsou obohacena o poznatky zahraničních případových studií. Zaměřuje se na spotřební chování a kupní rozhodování zákazníků s důrazem na vliv cen a akčních nabídek. Praktická část se skládá ze sekundárního výzkumu současných trendů nákupního chování českých spotřebitelů, primární analýzy akčních reklamních letáků a výzkumu zaměřeného na postihnutí postojů spotřebitelů k řetězcům a identifikaci vlivu slevových akcí na nákup potravinářských produktů. Na základě výsledků šetření jsou formulována doporučení k marketingovým činnostem maloobchodních řetězců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.