Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Časosběrné video
Kárníková, Pavlína ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce popisuje problematiku tvorby časosběrného videa, zpracování obrazu a teorii fotografování. Cílem je vytvořit program, který by uměl upravit fotografie a následně je zpracovat do podoby videa. Program je implementován v jazycích C a C++ pomocí knihovny OpenCV. Je určen pro operační systém Windows.
Automatická tvorba titulků k filmu rozpoznávačem řeči
Csintalan, György ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro automatickou tvorbu titulků k filmům pomocí BSAPI (Brno Speech Application Interface). V úvodní části, je čtenář uveden do problematiky a jsou naznačeny cíle práce. Následuje popis teoretického základu zpracování řeči a popis rozpoznávače a jeho API (BSAPI). Dále je uveden způsob extrakce zvukové stopy z videa z teoretického hlediska. V nasledující části jsou popsány principy zpracování výstupu rozpoznávače a vytvoření titulků. V další kapitole je popsána tvorba aplikáce z implementačního hlediska. Dále následuje popis experimentů vykonaných v různych situacích a jsou navrženy další možné způsoby zlepšení kvůli dosáhnutí kvalitnejšího výstupu, například filtrování zvuku pomocí Wienerova filtru. V závěrečné části jsou rozebrány dosáhnuté výsledky a získané zkušenosti.
Knihovna pro efektivní záznam videa v 3D aplikaci
Pospíšil, Petr ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje knihovně pro záznam videa na pozadí v 3D aplikacích. Podporovány jsou operační systémy Microsoft Windows a Linux. Zaznamenává se obraz i zvuk. Záznam obrazu je podporován v programovacích rozhraních OpenGL, Direct3D9, Direct3D10 a Direct3D11. Obraz lze volitelně komprimovat pomocí MJPG kodeku. Zvuk je zaznamenáván pro celý počítač pomocí rozhraní WaveForm audio, Windows Core Audio a ALSA. Tato rozhraní zaznamenávají zvuky pro celý počítač. Celkem lze zaznamenávat a mixovat až dva zvukové proudy. Výsledné video je uloženo do AVI souboru. Součástí knihovny je i možnost překrytí obrazovky aplikace vlastními textovými informacemi.
Automatická tvorba titulků k filmu rozpoznávačem řeči
Csintalan, György ; Plchot, Oldřich (oponent) ; Schwarz, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje vývoj aplikace pro automatickou tvorbu titulků k filmům pomocí BSAPI (Brno Speech Application Interface). V úvodní části, je čtenář uveden do problematiky a jsou naznačeny cíle práce. Následuje popis teoretického základu zpracování řeči a popis rozpoznávače a jeho API (BSAPI). Dále je uveden způsob extrakce zvukové stopy z videa z teoretického hlediska. V nasledující části jsou popsány principy zpracování výstupu rozpoznávače a vytvoření titulků. V další kapitole je popsána tvorba aplikáce z implementačního hlediska. Dále následuje popis experimentů vykonaných v různych situacích a jsou navrženy další možné způsoby zlepšení kvůli dosáhnutí kvalitnejšího výstupu, například filtrování zvuku pomocí Wienerova filtru. V závěrečné části jsou rozebrány dosáhnuté výsledky a získané zkušenosti.
Časosběrné video
Kárníková, Pavlína ; Sumec, Stanislav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce popisuje problematiku tvorby časosběrného videa, zpracování obrazu a teorii fotografování. Cílem je vytvořit program, který by uměl upravit fotografie a následně je zpracovat do podoby videa. Program je implementován v jazycích C a C++ pomocí knihovny OpenCV. Je určen pro operační systém Windows.
Knihovna pro efektivní záznam videa v 3D aplikaci
Pospíšil, Petr ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje knihovně pro záznam videa na pozadí v 3D aplikacích. Podporovány jsou operační systémy Microsoft Windows a Linux. Zaznamenává se obraz i zvuk. Záznam obrazu je podporován v programovacích rozhraních OpenGL, Direct3D9, Direct3D10 a Direct3D11. Obraz lze volitelně komprimovat pomocí MJPG kodeku. Zvuk je zaznamenáván pro celý počítač pomocí rozhraní WaveForm audio, Windows Core Audio a ALSA. Tato rozhraní zaznamenávají zvuky pro celý počítač. Celkem lze zaznamenávat a mixovat až dva zvukové proudy. Výsledné video je uloženo do AVI souboru. Součástí knihovny je i možnost překrytí obrazovky aplikace vlastními textovými informacemi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.