Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Selecting Objects in Augmented Reality
Pribylina, Martin ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
This work proposes and tests methods for object selection in augmented reality. The work focuses on selecting objects that overlap with each other in densely populated clusters. The proposed selection methods are direct selection, cursor, and list. As part of the work, an application has been developed that allows testing of the three methods and measures accuracy, time, motion and other criteria for a thorough evaluation of their applicability. The application was implemented using Unity and ARCore. A user study with 16 respondents was conducted using the test application. The results of the work show the advantages and disadvantages of each selection.
Integrace systému rozšířené reality do testbedu Průmysl 4.0
Poláček, Matěj ; Honec, Peter (oponent) ; Kaczmarczyk, Václav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace rozšířené reality do testbedu Průmysl 4.0. Testbed představuje automatizovaného robotického barmana, který slouží k praktické demonstraci a ověření pojmů jako je Průmysl 4.0, virtuální zprovoznění či digitální továrna. Integrace rozšířené reality je provedena pomocí mobilní aplikace na operační systém Android a vytváří AR informační systém testbedu. Teoretická část práce je věnována Průmyslu 4.0, konstrukci testbedu, rozšířené realitě a technologiím použitých při implementaci aplikace. Druhá část se zabývá implementací a testováním aplikace. Na závěr je uvedeno zhodnocení výsledků práce.
Rozšířená realita na Android - potlačení reálných objektů
Katrušák, Jaroslav ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh způsobu, jakým lze ve scéně rozšířené reality překrýt vybrané reálné objekty za účelem lepšího zobrazení virtuálních objektů a tento způsob následně implementovat v podobě aplikace pro operační systém Android. Výsledná aplikace, založená na technologii ARCore, umožňuje, kromě skrývání vybraných objektů, vkládání virtuálních objektů a následnou manipulaci s nimi. Práce se zaměřuje na návrh a implementaci takové aplikace a rozebírá vlastnosti zvoleného řešení.
Preview of Wall Color by Augmented Reality in a Smartphone
Vagala, Dominik ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement a mobile application for Android, that allows user to change colors on a wall using augmented reality. The user can try different colors directly in the room where he is located and then decide which color he likes best for painting the walls. Sobel edge detector is used to detect wall boundaries, where the bounded section of the wall is filled with color using a modified Queue-Linear Flood Fill algorithm. The 2D coordinates where the user clicked on the wall are roughly converted to 3D coordinates in space. These are then tracked using the ARCore library, so that the wall remains colored even when the user moves around the room.
Navigace uvnitř budov v rozšířené realitě
Rainoch, Oliver ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím rozšířené reality pro navigaci v budovách. Cílem je vytvořit mobilní aplikaci s prvky rozšířené reality pro navádění uživatele. K určení polohy jsou využity vizuální markery a technologie SLAM. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny ARCore a herního enginu Unity. Uživatel naskenuje marker, vybere hledanou místnost a pomocí plánku a šipky v rozšířené realitě je naváděn k cíli. Díky této aplikaci je možné se efektivně a snadno dostat k hledané místnosti. Testování uživatelské zkušenosti a experimenty s výslednou aplikací probíhaly v budově Centrum Univerzita Tábor na šesti účastnících. Použité principy mohou být využity k navigování i v rozsáhlých areálech škol, společností a skladech.
Aplikace rozšířené reality: Měření rozměrů objektů
Karásek, Miroslav ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout a implementovat aplikaci pro automatizované měření objektů v rozšířené realitě. Zaměřuje se na automatizaci celého procesu, aby uživatel prováděl co nejmenší počet manuálních akcí. Navržené rozhraní rozděluje měření do několika kroků, ve kterých dává uživateli instrukce pro postup do další fáze. Výsledkem je aplikace pro systém Android s technologií ARCore. Ta je schopná určit minimální rozměry kvádru pro obalení objektu obecného tvaru ležícího na vodorovné podložce. Chyba měření se v závislosti na okolních podmínkách pohybuje v řádu jednotek procent.
Navigace uvnitř budov v rozšířené realitě
Rainoch, Oliver ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím rozšířené reality pro navigaci v budovách. Cílem je vytvořit mobilní aplikaci s prvky rozšířené reality pro navádění uživatele. K určení polohy jsou využity vizuální markery a technologie SLAM. Výsledná aplikace je implementována s pomocí knihovny ARCore a herního enginu Unity. Uživatel naskenuje marker, vybere hledanou místnost a pomocí plánku a šipky v rozšířené realitě je naváděn k cíli. Díky této aplikaci je možné se efektivně a snadno dostat k hledané místnosti. Testování uživatelské zkušenosti a experimenty s výslednou aplikací probíhaly v budově Centrum Univerzita Tábor na šesti účastnících. Použité principy mohou být využity k navigování i v rozsáhlých areálech škol, společností a skladech.
Tvorba Android modulu pro rozšířenou realitu využívající ARCore
Vítek, Vojtěch
Tato práce se zabývá tvorbou modulu pro platformu ARCore. Práce je zaměřena pouze na jedno vývojové prostředí, a to prostředí Android Studio, kde se využívá jazyku Java. Na základě analýzy této platformy je vytvořen modul, který modifikuje a zjednodušuje potřebné příkazy pro zpřístupnění ARCore na chytrých telefonech.
Preview of Wall Color by Augmented Reality in a Smartphone
Vagala, Dominik ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement a mobile application for Android, that allows user to change colors on a wall using augmented reality. The user can try different colors directly in the room where he is located and then decide which color he likes best for painting the walls. Sobel edge detector is used to detect wall boundaries, where the bounded section of the wall is filled with color using a modified Queue-Linear Flood Fill algorithm. The 2D coordinates where the user clicked on the wall are roughly converted to 3D coordinates in space. These are then tracked using the ARCore library, so that the wall remains colored even when the user moves around the room.
Rozšířená realita na Android - potlačení reálných objektů
Katrušák, Jaroslav ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh způsobu, jakým lze ve scéně rozšířené reality překrýt vybrané reálné objekty za účelem lepšího zobrazení virtuálních objektů a tento způsob následně implementovat v podobě aplikace pro operační systém Android. Výsledná aplikace, založená na technologii ARCore, umožňuje, kromě skrývání vybraných objektů, vkládání virtuálních objektů a následnou manipulaci s nimi. Práce se zaměřuje na návrh a implementaci takové aplikace a rozebírá vlastnosti zvoleného řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.