Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
PŘÍSTUP PEDAGOGŮ K ŽÁKŮM S ADHD SYNDROMEM VE VÝUCE NA 1. STUPNI ZŠ
Kudličková, Dagmar ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Ve své práci se zabývám přístupem pedagogů k dětem s ADHD syndromem ve výuce na 1. stupni ZŠ. V první, teoretické, části této práce se zabývám vysvětlením pojmů, které se vztahují k problematice a tvoří základ práce. Tyto teoretické poznatky jsou uplatněny v druhé, praktické, části, v níž se zajímám o to, zda učitelé vnímají žáky s ADHD syndromem jinak, přistupují k nim s předsudky či negativně, na výuku se speciálně připravují apod. Pro svou práci jsem si vybrala kvalitativní výzkum, který se problémem zabývá detailněji, konkrétně polo-strukturované rozhovory. Zvolila jsem si pět pedagogů, žen, které učí na 1. stupni (1 - 5. třída).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.