Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj v oblasti elektronických systémů automobilů a jejich diagnostika
Šenk, Vladislav
Tématem této bakalářské práce je vývoj v oblasti elektronických systémů a jejich diagnostika. V první části je práce zaměřena na asistenční systémy ADAS, kde jsou popsány jednotlivé senzory používané asistenčními systémy. Je zde dále uvedeno jejich základní rozdělení a následuje popis jednotlivých asistenčních systémů. Následující část je zaměřena výskyt umělé inteligence v automobilech. Je zde uvedena definice, vývoj a strategie učení. Ve třetí kapitole jsou uvedeny diagnostické systémy. Kapitola je zakončena uplatněním umělé inteligence jako diagnostického systému. V další kapitole jsou popsána elektroinstalace a popsány typy elektroinstalačních systémů. Poslední kapitola je věnována autonomním systémům, ať již dnes používaných, nebo teprve systémů, které mají svůj textový souhrn, ale nejsou pro ně vyvinuté technologie. V této kapitole je dále obsaženo monitorování prostředí a řidiče a dosažení minimálního rizika.
Virtuální testování systémů ADAS a autonomního řízení
Novák, Adam ; Repka, Martin (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami testování systémů ADAS a autonomního řízení. Pro uvedení do problematiky jsou nejprve rozebrány pojmy ADAS a autonomní vozidlo. Funkčnost těchto systémů by nebyla možná bez senzorů sledujících okolí vozidla, proto jsou blíže popsány jejich nejčastěji využívané typy. Následně se již práce věnuje samotnému testování, jež probíhá virtuálně či plně v reálném prostředí. Zmíněné jsou výhody i nevýhody těchto dvou rozdílných přístupů. V rámci virtuálního jsou vysvětleny principy jednotlivých metod XiL testování a v rámci reálného možnosti testů v běžném provozu a na zkušebních polygonech. Závěrečnou částí je popis programu CarMaker a jeho srovnání s jinými softwary sloužícími taktéž pro virtuální testování. K popisu je využitý ukázkový scénář, ve kterém dojde ke spuštění systému automatického nouzového brzdění.
Budoucnost systémů ADAS
Benešová, Simona ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce shrnuje informace o pokročilých asistenčních systémech řízení. Práce se věnuje vysvětlení funkce systémů, popisu jednotlivých snímačů, které jsou pro funkci asistenčních systémů potřebné a také rozdělení těchto systémů. V této práci jsou dále popsány jednotlivé konkrétní vybrané systémy a jejich princip. A v závěru práce je probrán odhadovaný směr vývoje těchto asistenčních systémů do budoucna.
Návrh „Cyclist/Pedestrian Dummy“ platformy pro testování pokročilých asistenčních systémů
Bartuněk, Jiří ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit návrh dálkově ovládané platformy, která je určena pro testování pokročilých asistenčních systémů v moderních automobilech. Práce se konkrétně zaměřuje na detailní konstrukci robustního podvozku, poháněného elektrickými motory. Tento podvozek musí být schopen unést různé figuríny, jako jsou chodec, dítě nebo cyklista, a zároveň odolat přejetí vozidlem, což je ověřeno pomocí metody konečných prvků. Práce také zahrnuje vývoj speciálního úchytného systému pro figuríny, který minimalizuje potenciální škody na testovaném vozidle. Výsledkem je kompletní návrh platformy, včetně detailního popisu výběru a integrace elektronických komponentů, poskytující tak komplexní podklady pro výrobu testovacího prototypu. Práce je doplněna také výkresovou dokumentací.
Pedestrian Detector Domain Shift Robustness Evaluation, And Domain Shift Error Mitigation Proposal
Zemčík, Tomáš
This paper evaluates daytime to nighttime traffic image domain shift on Faster R-CNNand SSD based pedestrian and cyclist detectors. Daytime image trained detectors are applied on anewly compiled nighttime image dataset and their performance is evaluated against detectors trainedon both daytime and nighttime images. Faster R-CNN based detectors proved relatively robust, butstill clearly inferior to the models trained on nighttime images, the SSD based model proved noncompetitive.Approaches to the domain shift deterioration mitigation were proposed and future workoutlined.
Overview Of Approaches To Multisensor Fusion As Used In Adas And Av
Zemčík, Tomáš
This paper briefly summarises the state-of-the-art in the field of approaches to heterogeneous multisensory fusion as in use in autonomous vehicles and advanced driver assistance systems (ADAS). It first describes the basic perception principles, goes over the used sensors and their properties. Various approaches to sensor fusion are then explained with particular focus on their effects on road traffic safety. Conclusions suggest the most perspective approaches and possible improvements.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.