| |
|
Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy
Krejčíř, Štěpán ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
|
|
Návrh a implementace hry pro konzoli Nintendo Game Boy
Krejčíř, Štěpán ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce čtenáře stručně seznamuje s kontextem, v jakém byla na trh uvedena přenosná herní konzole Nintendo Game Boy. Zaměřuje se na způsob vývoje pro tuto konzoli, uvádí vlastnosti konzole, které je důležité znát pro psaní efektivního kódu a navrhuje řešení k některým častým problémů. V praktické části je popsán návrh a implementace rytmické hry pro Game Boy s využitím jazyka C a toolkitu GBDK-2020.
|
| |