Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení zdatnosti žáků vybraných ZŠ pomocí UNIFITTESTU
Vélová, Adéla ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Vindušková, Jitka (oponent)
Název bakalářské práce: Hodnocení zdatnosti žáků vybraných ZŠ pomocí UNIFITTESTU Zpracovala: Bc. Adéla Vélová Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Aleš Kaplan, Ph.D. Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo zjistit aktuální úroveň zdatnosti u žáků 5. tříd na vybraných základních školách v okrese Jablonec nad Nisou, které nemají zaměření na sport. Jednalo se o žáky, kteří spadají do věkové kategorie 10 a 11 let. Zjištěné výsledky jsem zpracovala. Následně jsem provedla komparaci mezi jednotlivými základními školami, abych zjistila, u které z nich byla zaznamenána nejvyšší úroveň zdatnosti. Metodika práce: Hlavní metodou výzkumného šetření bylo praktické testování žáků za pomoci testové baterie UNIFITTEST (6-60), z níž jsem využila čtyři motorické testy (skok daleký z místa, leh-sed opakovaně po dobu 60 vteřin, člunkový běh 4x10 m a běh po dobu 12 minut neboli Cooperův test). Všechna naměřená data jsem porovnávala s příslušnými normami UNIFITTESTU pro danou věkovou kategorii (10-11 let). Součástí mé diplomové práce bylo krátké anonymní dotazování určené pro učitele tělesné výchovy, které se týkalo zjištění názorů na výuku tělesné výchovy u žáků 5. třídy. Výsledky práce: Výsledky u chlapců i dívek byly velice vyrovnané. Obě pohlaví napříč testy dosahovaly kvalitních výsledků a převažovaly výkony s průměrným...
Analýza výuky dopravní výchovy v 5. ročnících na vybraných pražských základních školách
Píša, Tomáš ; Límová, Lucie (vedoucí práce) ; Mišovec, Anton (oponent)
Název: Analýza výuky dopravní výchovy v 5. ročnících na vybraných pražských základních školách Cíle:Hlavním cílem diplomové práce bylo zmapovat a porovnat znalosti dopravní výchovy u žáků 5. ročníků základní školy, kteří využívali výuku na dopravním hřišti v porovnání s žáky, kteří výuky na dopravním hřišti nevyužívali. Metody: Výzkumným souborem bylo celkem 111 žáků 5. ročníků ze čtyř pražských základních škol. Data byla získána dotazníkovou metodou, a k jejich vyhodnocení bylo použito aplikace MS Excel. Výsledky: Výsledky práce poukázaly v testování statistických hypotéz na shodnost úspěšnosti odpovědí obou testovaných souborů žáků, kteří podstoupili výuku na dopravním hřišti a žáků, kteří výukou neprošli. Z absolutních hodnot výsledků dotazníkového šetření (jejich jednotlivých části) je patrná mírně zvýšená úspěšnost žáků, využívající dopravní hřiště. Klíčová slova: Bezpečnost silničního provozu, dopravní výchova, škola, vzdělávání, děti v provozu, 5. Třída Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Slovní úlohy ze základů aritmetiky
MALÁ, Barbora
Tato bakalářská práce s názvem Slovní úlohy ze základů aritmetiky se zabývá učivem páté a šesté třídy základních škol. Hlavní důraz je zde kladen na správnou formulaci zadání úlohy, toho je docíleno ukázkou, jak drobné obměny v zadání mohou mít vliv na průběh řešení dané úlohy. Práce je dělena podle jednotlivých tematických celků, přičemž jednotlivé příklady jsou řazeny podle příslušných ročníků. Práce je od začátku stylizována tak, aby mohla samostatně fungovat jako učební pomůcka. Pro větší pochopení je zde doplnění o množství grafických znázornění a obrázků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.