Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Systém hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách ve Středočeském kraji
Toušová, Eva ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
2 ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. Přináší informace o tom, jaké formy hodnocení jsou využívány, které metody jsou nejčastěji voleny, a jaká kriteria hodnocení si školy stanovují. V práci je dále položena otázka, zda se hodnocení v mateřských školách zaměřuje na průběh pedagogického procesu nebo na výsledky vzdělávání. V teoretické části poskytuje práce přehled o významu jednotlivých pojmů v oblasti řízení pedagogického procesu a jeho hodnocení. Podstatnou část tvoří výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření a analýzou inspekčních a výročních zpráv ČŠI. Výsledkem je pak zmapování současného stavu řízení a hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Pedagogický proces, hodnocení, evaluace, profesní portfolio, 360 zpětná vazba, kritéria hodnocení, kompetence učitelů.
Systém hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách ve Středočeském kraji
Toušová, Eva ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
2 ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce se zabývá otázkou hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. Přináší informace o tom, jaké formy hodnocení jsou využívány, které metody jsou nejčastěji voleny, a jaká kriteria hodnocení si školy stanovují. V práci je dále položena otázka, zda se hodnocení v mateřských školách zaměřuje na průběh pedagogického procesu nebo na výsledky vzdělávání. V teoretické části poskytuje práce přehled o významu jednotlivých pojmů v oblasti řízení pedagogického procesu a jeho hodnocení. Podstatnou část tvoří výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření a analýzou inspekčních a výročních zpráv ČŠI. Výsledkem je pak zmapování současného stavu řízení a hodnocení pedagogického procesu v mateřských školách. KLÍČOVÁ SLOVA: Pedagogický proces, hodnocení, evaluace, profesní portfolio, 360 zpětná vazba, kritéria hodnocení, kompetence učitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.