Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh výroby náboje kola
Zahálka, Tomáš ; Lidmila, Zdeněk (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem výroby náboje kola přední nápravy automobilu VAZ 2101 z oceli 12 050. Na základě dostupných technologií bylo zvoleno objemové tváření za tepla, konkrétně zápustkové kování pro svůj pozitivní dopad na mechanické vlastnosti výkovku. Konstrukce zápustky odpovídá platné normě ČSN 22 8308 s uzavřenou výronkovou drážkou. Kování je realizováno na bucharu KHZ 8A, o energii úderu 80 kJ. Zápustky, horní i spodní, vyrobeny z nástrojové oceli 19 552, popuštěné na 54 HRC.
Zápustkové kování ozubeného kola
Bednařík, Petr ; Lidmila, Zdeněk (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh technologie výroby ozubeného kola z kruhového přířezu jakosti 12 050. Na základě literární studie zápustkového kování a výpočtů byl navržen technologický postup výroby. Návrh zápustek bude proveden na základě příslušných norem, materiál zápustek bude ocel 19 552. Vzhledem k tvarové složitosti a rozměrům ozubeného kola budou použity tři operace. Na základě vypočtené kovací síly byl zvolen svislý kovací list LMZ 1600 A/S se jmenovitou sílou 16 MN. Vzhledem k použití lisu bude zápustka opatřena vyhazovačem.
Návrh výroby náboje kola
Zahálka, Tomáš ; Lidmila, Zdeněk (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Práce se zaobírá návrhem výroby náboje kola přední nápravy automobilu VAZ 2101 z oceli 12 050. Na základě dostupných technologií bylo zvoleno objemové tváření za tepla, konkrétně zápustkové kování pro svůj pozitivní dopad na mechanické vlastnosti výkovku. Konstrukce zápustky odpovídá platné normě ČSN 22 8308 s uzavřenou výronkovou drážkou. Kování je realizováno na bucharu KHZ 8A, o energii úderu 80 kJ. Zápustky, horní i spodní, vyrobeny z nástrojové oceli 19 552, popuštěné na 54 HRC.
Zápustkové kování ozubeného kola
Bednařík, Petr ; Lidmila, Zdeněk (oponent) ; Štroner, Marek (vedoucí práce)
Práce předkládá návrh technologie výroby ozubeného kola z kruhového přířezu jakosti 12 050. Na základě literární studie zápustkového kování a výpočtů byl navržen technologický postup výroby. Návrh zápustek bude proveden na základě příslušných norem, materiál zápustek bude ocel 19 552. Vzhledem k tvarové složitosti a rozměrům ozubeného kola budou použity tři operace. Na základě vypočtené kovací síly byl zvolen svislý kovací list LMZ 1600 A/S se jmenovitou sílou 16 MN. Vzhledem k použití lisu bude zápustka opatřena vyhazovačem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.