Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prezentace ženské krásy na Instagramu z pohledu "beauty" influencerek
Floriánová, Eliška ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Tématem bakalářské práce je "Prezentace ženské krásy na Instagramu z pohledu "beauty" influencerek". Ambicí práce je s využitím kvalitativních metod zjistit, jak ženskou krásu a ženské tělo vnímají a na sociální síti Instagram prezentují samotné influencerky. Teoretická část práce popisuje, jaké vlivy může mít užívání sociálních sítí na dospělé ženy a mladé dívky, přičemž se věnuje především negativním vlivům, nalézt v ní můžeme fakta o tom, jak se kvůli častému sdílení ženských těl na Instagramu zvyšuje u ženy možnost rozvinutí poruchy příjmu potravy. Dále je zde zmíněná skutečnost narůstajícího počtu chirurgických zákroků obličeje, které rovněž souvisí s častým prohlížením upravených fotografií. Teoretická část práce se věnuje také principům fungování Instagramu, jeho funkcím a dalších aplikací pro úpravu fotek. Zmíněné jsou významné české i zahraniční profily, které se zaměřují na zdravé uvažování o ženském těle a motivují uživatelky Instagramu k vlastnímu sebepřijetí. Metodologická část definuje použitou metodu, tedy e-mailové rozhovory, kterých se účastnily vybrané české influencerky, jež se na svých profilech ženské kráse věnují. Analýze jsou pak podrobeny některé z jejich příspěvků i s komentáři. To vše má přispět k hlubšímu pochopení, co je dnes na sociální síti Instagram považováno za...
Komparativní studie obrazu ženské krásy v lifestylových časopisech pro ženy a pro muže: Analýza portrétů žen na fotografiích ve vybraných časopisech v první polovině roku 2012
Nunvářová, Petra ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; Baslarová, Iva (oponent)
Diplomová práce Komparativní studie obrazu ženské krásy v lifestylových časopisech pro ženy a pro muže stanovuje hypotézu, že obraz ženské krásy je modifikován pro cílové publikum daného média. Pro podpoření nebo vyvrácení této teze jsou v práci analyzovány vybrané fotografie žen ve čtyřech českých lifestylových magazínech v první polovině roku 2012, konkrétně v ELLE, ForMen, Cosmopolitan a Esquire. Zvolená metoda sémiotické analýzy a deskripce pomůže definovat odlišnosti v zobrazení žen na vybraných fotografiích. Pro co nejsprávnější interpretaci v širším kontextu je v první polovině práce nejprve nastíněn vývoj estetické teorie a různé aspekty pohledu na ženskou krásu, stejně tak jako teorie o předpokládaných účincích médií na publikum. Výsledky analýzy jsou interpretovány a vysvětleny na základě teoretického základu. Kromě vyhodnocení původní hypotézy jsou zaznamenány i další poznatky analýzy a práce je uzavřena vlastními poznatky na dané téma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.