Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porozumění problematice genderu u žáků 2. stupně ZŠ
Uhrová, Veronika ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Tichá, Milena (oponent)
1 ABSTRAKT Předložená diplomová práce je zaměřena na diagnostiku porozumění problematice genderu u žáků základní školy. Cílem práce je analyzovat a srovnat žákovská porozumění problematice genderu představené v teoretické části práce. Teoretická část vymezuje základní pojmy problematiky genderu - gender, stereotyp, genderové stereotypy, rovněž téma konstruktivismu, pedagogického konstruktivismu a dětských interpretací světa. V této části diplomové práce jsou také prezentovány výsledky vybraných výzkumů, které se zabývají danou problematikou. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkumná sonda, která prostřednictvím individuálních hloubkových rozhovorů se žáky základní školy sbírá potřebná data pro následnou kvalitativní analýzu. Výsledky výzkumné sondy jsou následně porovnány s již realizovanými výzkumy v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.