Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoje žáků základní školy ke společnému vzdělávání se žáky se zdravotním postižením
Šulová, Jana ; Felcmanová, Lenka (vedoucí práce) ; Hájková, Vanda (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice a možnostech vzdělávání žáků se zdravotním postižením na základních školách. První dvě kapitoly vymezují základní pojmy, které s problematikou souvisejí, zaměřují se na legislativu, současné trendy ve vzdělávání žáků se zdravotním postižením, nastiňují možnosti integrativního a inkluzivního vzdělávání a seznamují s poradenskými službami ve školství. Třetí kapitola přináší pohled na současnou situaci ve vzdělávání těchto jedinců v Pardubickém kraji. Poslední kapitola se věnuje analýze postojů žáků základních škol ke společnému vzdělávání se žáky se zdravotním postižením.
Systém výchovného poradenství na základních školách
Vondráčková, Denisa ; Vítečková, Michaela (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Cílem práce je teoretický rozbor systému výchovného poradenství na základních školách a analýza současného systému výchovného poradenství na základních školách v Ústí nad Labem. Teoretická část pojednává o systému školských poradenských služeb a z jeho struktury vyplývajícím systému výchovného poradenství na základních školách. Teoretické poznatky jsou následně převedeny na praktický rozbor nastavení systému výchovného poradenství v Ústí nad Labem, který je doplněn o šetření v participujících institucích a empirickou sondu, prováděnou s použitím dotazníků, mezi výchovnými poradci na základních školách ve městě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.