Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na ZŠ
Hájevská, Marcela ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Křiček, Jan (oponent)
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na základních školách Hlavním cílem této práce je zjistit pojetí tělesné výchovy ve školních vzdělávacích programech na druhém stupni základních škol. Náš výzkum byl prováděn pomocí dotazníku, který je nejpoužívanější výzkumnou metodou ve společenských oborech. Pomocí dotazníku jsme provedli sběr informací o respondentovi a jeho názorech a faktech k dotazovaným tématům. V dotazníku jsme použili formu písemných odpovědí na položené otázky. Dotazník je konstruován jako baterie otázek, na něž respondent odpovídá buď formou jednoznačných, uzavřených odpovědí typu ano, ne, nevím, nebo výběrem z alternativních možností či volných otevřených odpovědí. Zjistili jsme, že většina respondentů se aktivně podílela na tvorbě školních vzdělávacích programů a jejich obsah vychází z podmínek dané školy. Klíčová slova: děti a mládež, kurikulum, pohybová aktivita, životní styl, reforma
Cesty k porozumění
Choulíková, Klára ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Šormová, Kateřina (oponent)
V této práci představujeme výstup z výzkumu, jehož záměrem bylo prozkoumat rozsáhlé pole porozumění zastaralým, resp. jiným méně běžným výrazům u české školní mládeže ve věku 11-15 let. Pro tento účel byl sestaven dotazník, který byl díky ochotě a vstřícnosti šesti vyučujících distribuován na několika českých základních školách a gymnáziích. Takto získaná data jsme podrobili kvalitativní analýze a následné interpretaci odhalující strategie, které byly našimi respondenty využívány k porozumění neznámým a méně známým slovům. Dotkli jsme se také otázek souvisejících s čtenářským porozuměním. Zároveň jsme se na bázi kvantitativní analýzy pokusili vysledovat vztah mezi mírou porozumění řídkým výrazům a několika proměnnými, zejména věkem a pohlavím respondentů.
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na ZŠ
Hájevská, Marcela ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Křiček, Jan (oponent)
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na základních školách Hlavním cílem této práce je zjistit pojetí tělesné výchovy ve školních vzdělávacích programech na druhém stupni základních škol. Náš výzkum byl prováděn pomocí dotazníku, který je nejpoužívanější výzkumnou metodou ve společenských oborech. Pomocí dotazníku jsme provedli sběr informací o respondentovi a jeho názorech a faktech k dotazovaným tématům. V dotazníku jsme použili formu písemných odpovědí na položené otázky. Dotazník je konstruován jako baterie otázek, na něž respondent odpovídá buď formou jednoznačných, uzavřených odpovědí typu ano, ne, nevím, nebo výběrem z alternativních možností či volných otevřených odpovědí. Zjistili jsme, že většina respondentů se aktivně podílela na tvorbě školních vzdělávacích programů a jejich obsah vychází z podmínek dané školy. Klíčová slova: děti a mládež, kurikulum, pohybová aktivita, životní styl, reforma
Výživa dětí a mládeže ve školském zařízení
Piskořová, Daniela
Cílem bakalářské práce bylo napsat literární rešerši na téma "Výživa dětí a mládeže ve školském zařízení". Úvodní část práce je zaměřena na charakteristiku dětí ve školním věku, význam výživy dětí a mládeže, na faktory ovlivňující výživu dětí a mládeže a základní výživové složky. V práci jsou rovněž zohledněny i následky špatného stravování poukazující na choroby, které mohou postihnout děti v pozdějším věku. Práce dále porovnává stravování v České republice se zahraničním stravováním dětí a mládeže.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.