Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na ZŠ
Hájevská, Marcela ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Křiček, Jan (oponent)
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na základních školách Hlavním cílem této práce je zjistit pojetí tělesné výchovy ve školních vzdělávacích programech na druhém stupni základních škol. Náš výzkum byl prováděn pomocí dotazníku, který je nejpoužívanější výzkumnou metodou ve společenských oborech. Pomocí dotazníku jsme provedli sběr informací o respondentovi a jeho názorech a faktech k dotazovaným tématům. V dotazníku jsme použili formu písemných odpovědí na položené otázky. Dotazník je konstruován jako baterie otázek, na něž respondent odpovídá buď formou jednoznačných, uzavřených odpovědí typu ano, ne, nevím, nebo výběrem z alternativních možností či volných otevřených odpovědí. Zjistili jsme, že většina respondentů se aktivně podílela na tvorbě školních vzdělávacích programů a jejich obsah vychází z podmínek dané školy. Klíčová slova: děti a mládež, kurikulum, pohybová aktivita, životní styl, reforma
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na ZŠ
Hájevská, Marcela ; Jansa, Petr (vedoucí práce) ; Křiček, Jan (oponent)
Tělesná výchova ve školním vzdělávacím programu na základních školách Hlavním cílem této práce je zjistit pojetí tělesné výchovy ve školních vzdělávacích programech na druhém stupni základních škol. Náš výzkum byl prováděn pomocí dotazníku, který je nejpoužívanější výzkumnou metodou ve společenských oborech. Pomocí dotazníku jsme provedli sběr informací o respondentovi a jeho názorech a faktech k dotazovaným tématům. V dotazníku jsme použili formu písemných odpovědí na položené otázky. Dotazník je konstruován jako baterie otázek, na něž respondent odpovídá buď formou jednoznačných, uzavřených odpovědí typu ano, ne, nevím, nebo výběrem z alternativních možností či volných otevřených odpovědí. Zjistili jsme, že většina respondentů se aktivně podílela na tvorbě školních vzdělávacích programů a jejich obsah vychází z podmínek dané školy. Klíčová slova: děti a mládež, kurikulum, pohybová aktivita, životní styl, reforma

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.