Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rám závodního automobilu kategorie E2
Šikuta, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nosného rámu sportovního vozu kategorie E2 z hliníkového sendviče, návrhem trubkového bezpečnostního rámu a zároveň koncepčním řešením zavěšení motoru. V textu jsou obsaženy MKP analýzy torzní tuhosti rámu a pevnostních vlastností bezpečnostního rámu.
Studie kolových podvozků mobilních strojů
Olšovský, Petr ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je shrnout základní poznatky o různých typech kolových podvozků u současných strojů. Součástí práce je výčet požadavků kladených na konstrukci podvozku, podle kterých se též volí podvozek k použití u konkrétního stroje. Dále se práce zaměřuje na výčet různých používaných konstrukčních řešení pohonu, pneumatik, stabilizačních zařízení a způsobů řízení. Tato konstrukční řešení jsou srovnána a jsou uvedeny jejich výhody i nevýhody. Popsány jsou také důležité konstrukční prvky podvozků.
Návrh rámu vozidla Formule Student
Děrda, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem a výrobou hybridního rámu, který je tvořen prostorovým trubkovým rámem a monokokem z kompozitních materiálů. Dále řeší jeho simulaci pomocí FEM analýzy. V neposlední řadě je zde fyzicky změřená torzní tuhost. V závěru práce je tento rán srovnán se starší generací rámu, který je tvořen výhradně prostorovým trubkovým rámem a jsou zhodnoceny jeho výhody a nevýhody.
Konstrukce podvozku RC rally
Děrda, Martin ; Kučera, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí šasi radiem řízeného modelu. Tento podvozek by měl splňovat všechny podmínky pro zařazení do seriálu rally závodů a být konkurence schopný s nejlepšími modely ostatních značek. Zároveň by měl být odolný vůči nečistotám, vlhkosti, snadno rozebíratelný a opravitelný.
Torzní tuhost rámu vozidla Formule Student
Petro, Pavol ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá konštrukčným návrhom šasi vozidla Formula Student. Okrem návrhu samotného rámu rieši aj uloženie všetkých časti zavesenia, ako sú ramena, vahadla, tlmiče. Pri tomto konštrukčnom návrhu sú použité výpočty pomocou metódy konečných prvkov, kvôli dosiahnutiu cielenej hodnoty torznej tuhosti a zamedzeniu lokálnym deformáciám rámu pri jazde. Okrem toho, hodnota torznej tuhosti bola verifikovaná reálnym meraním a bol zhodnotený vplyv torznej tuhosti na jazdnú dynamiku vozidla.
Vibrace šasi rootsova dmychadla
Wolf, David ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou vibrací šasi rootsova dmychadla. Na začátku popisuje výpočtové metody pro řešení vibrací v nízkofrekvenční oblasti. Dále se pak zabývá tvorbou konečněprvkového modelu šasi a následnému výpočtu vlastních frekvencí, tvarů kmitů a šíření vibrací s analýzou možných konstrukčních úprav, vedoucích k jejich snížení.
Návrh rámu vozidla Formule Student
Děrda, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem a výrobou hybridního rámu, který je tvořen prostorovým trubkovým rámem a monokokem z kompozitních materiálů. Dále řeší jeho simulaci pomocí FEM analýzy. V neposlední řadě je zde fyzicky změřená torzní tuhost. V závěru práce je tento rán srovnán se starší generací rámu, který je tvořen výhradně prostorovým trubkovým rámem a jsou zhodnoceny jeho výhody a nevýhody.
Vibrace šasi rootsova dmychadla
Wolf, David ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou vibrací šasi rootsova dmychadla. Na začátku popisuje výpočtové metody pro řešení vibrací v nízkofrekvenční oblasti. Dále se pak zabývá tvorbou konečněprvkového modelu šasi a následnému výpočtu vlastních frekvencí, tvarů kmitů a šíření vibrací s analýzou možných konstrukčních úprav, vedoucích k jejich snížení.
Torzní tuhost rámu vozidla Formule Student
Petro, Pavol ; Vančura, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá konštrukčným návrhom šasi vozidla Formula Student. Okrem návrhu samotného rámu rieši aj uloženie všetkých časti zavesenia, ako sú ramena, vahadla, tlmiče. Pri tomto konštrukčnom návrhu sú použité výpočty pomocou metódy konečných prvkov, kvôli dosiahnutiu cielenej hodnoty torznej tuhosti a zamedzeniu lokálnym deformáciám rámu pri jazde. Okrem toho, hodnota torznej tuhosti bola verifikovaná reálnym meraním a bol zhodnotený vplyv torznej tuhosti na jazdnú dynamiku vozidla.
Rám závodního automobilu kategorie E2
Šikuta, Lukáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem nosného rámu sportovního vozu kategorie E2 z hliníkového sendviče, návrhem trubkového bezpečnostního rámu a zároveň koncepčním řešením zavěšení motoru. V textu jsou obsaženy MKP analýzy torzní tuhosti rámu a pevnostních vlastností bezpečnostního rámu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.