Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konverze ubytovny na Školící centrum manažerů kulturního dědictví, Tomioka Silk Mill, Japonsko
Dolkošová, Vendula ; Zemánek, Václav (oponent) ; Zemánková, Helena (vedoucí práce)
Předmětné stávající objekty řešeného školícího centra se nacházejí na jižním okraji areálu Tomioka Silk Mill na nábřeží nad prudkým korytem řeky. Jedná se o objekt bývalých ubytoven pro pracovnice přádelny „Dormitory“ a dům Paula Brunata, prvního ředitele továrny „Brunat House“. Zápis továrny na list světového dědictví UNESCO a její následná funkční proměna vyvolá potřebu školených odborníků. Již dnes se tématem přádelny Tomioka Silk Mill zabývá mnoho organizací a také dobrovolnických skupin z širokého okolí. V novém školícím centru by mohly probíhat tematické přednášky o hedvábnictví, historii Tomioka Silk Mill a dalších lokalit hedvábnictví, kurzy, semináře a školení průvodců a dalších dobrovolníků, příprava a konzultace propagace přádelny, konference zahraničních odborníků průmyslového dědictví, expertů v oboru hedvábnictví působících v prefektuře, výstavy a naučné lekce. Dormitory V jižním bloku bývalé ubytovny jsou situovány prostory pro menší školení a semináře a kancelářské zázemí pro dočasné školitele. V severním bloku jsou ponechány pokoje pro dočasné ubytování v původním tradičním japonském stylu. Propojení nábřeží a školícího centra bylo dosáhnuto zvýšeným počtem vstupů do učeben a jídelny z jižní strany objektu. Tento úzký pruh nábřeží je zabydlen zvýšenými terasami a zelenými plochami s vysazeným bambusem.Na západní straně je školící centrum rozšířeno o hygienický blok, který konzolou mírně vystupuje za hranu nábřeží. Vytváří vyhlídkovou terasu a tím taky rozšiřuje úzký průchod mezi objektem a okrajem svahu. Mezi bloky školícího centra a ubytovny je podélné zelené atrium. Brunat House Objekt Paula Brunata plní společensko-administrativní funkci. První manažer objekt využíval pouze pár roků, poté bylo jeho využití změněno na školu pro pracovníky přádelny. Hlavní sál je doplněn vstupním foyer, šatnou, hygienickým zázemím a občerstvením. V přístavku na západní straně objektu je situováno administrativní zázemí areálu – kanceláře Tomioka Silk Mill Division, hlavního správního orgánu. Další jeho činností je údržba areálu, péče o návštěvníky, školení průvodců, výzkum a provádění průzkumů spojených se zápisem přádelny na UNESCO. Spolupracuje s vládním oddělením prefektury Gunma World Heritage Registration Promotion Division a dalšími experty. Nábřeží Nábřeží nad řekou osvětlené jižním sluncem je ideálním místem pro vytvoření odpočinkového prostoru pro přilehlé funkce muzea a školícího centra s vyhlídkou. Relaxační nábřeží s odpočinkovými zákoutími, posezením a vyhlídkou na protější svahy propojí japonskou přírodu s technicistním prostředím a duchem evropským, tak jak tomu bylo při vzniku přádelny. Školící centrum má sloužit jak potřebám místních organizací, tak k setkání odborníků z celého světa. Mělo by tak spojovat prvky japonské i západní kultury.
Školící centrum Brno
Holohlavský, David ; Pobořil, Lukáš (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem novostavby školícího centra v okrajové části města Brna. Novostavba je situována ve svažitém terénu. Objekt má dvě nadzemní podlaží a není podsklepený. Zastřešení je řešeno jednoplášťovou vegetační plochou střechou. Účelem práce je navrhnout stavbu pro vzdělávání, jejíž součástí je i ubytování pro návštěvníky školícího centra. Zbytek objektu tvoří společenská, administrativní a provozní část. Do objektu vedou dva vstupy přístupné z východní hranice pozemku. Budova byla navržena s ohledem na bezbariérové užívání
Polyfunkční dům
Paštěka, Jakub ; Krupica, Roman (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována ve formě projektové dokumentace k provádění stavby dle současných platných předpisů. Navržená stavba polyfunkčního domu je umístěna v městě Zlín na parcelách č. 2865/3, 2865/22, 2865/23 a 2866. Budova má tvar písmene L, má tři nadzemní podlaží a podzemní hromadnou garáž. Budova má tři samostatné části – část s pěti byty velkosti 3+kk a 4+kk, školící centrum a klubovnu. Každá část má rozdílný počet nadzemních podlaží. Novostavba je samostatně stojící budovou s maximální výškou 10,48 m. Konstrukčně se jedná o stavbu zděnou z keramických tvárnic, s provětrávanou fasádou, plochou vegetační střechou. Stropní konstrukce jsou navrženy jako monolitická železobetonová deska. Základové konstrukce jsou řešeny formou tzv. "bílé vany". Součástí diplomové práce je také posouzení z hlediska tepelné techniky, akustiky a požární ochrany.
Školící centrum
Šibal, Jan ; Rychnovský, Václav (oponent) ; Králová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce „Školící centrum“ je zpracována ve formě projektové dokumentace obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů. Navržený objekt je situován v Babicích nad Svitavou. Objekt je rozdělen do několika zón, které zajišťují návštěvníkům veškerý komfort. Součástí centra je i ubytovací zázemí s restauračním prostorem a relaxační částí. Jedná se o zděnou stavbu zatřesenou plochou střechou, která je rozdělena do čtyř užitných podlaží. Vodorovné stropní konstrukce jsou navrženy z předpjatých stropních panelů. Součástí projektu je i specializace v daném oboru.
Polyfunkční dům
Paštěka, Jakub ; Krupica, Roman (oponent) ; Jelínek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována ve formě projektové dokumentace k provádění stavby dle současných platných předpisů. Navržená stavba polyfunkčního domu je umístěna v městě Zlín na parcelách č. 2865/3, 2865/22, 2865/23 a 2866. Budova má tvar písmene L, má tři nadzemní podlaží a podzemní hromadnou garáž. Budova má tři samostatné části – část s pěti byty velkosti 3+kk a 4+kk, školící centrum a klubovnu. Každá část má rozdílný počet nadzemních podlaží. Novostavba je samostatně stojící budovou s maximální výškou 10,48 m. Konstrukčně se jedná o stavbu zděnou z keramických tvárnic, s provětrávanou fasádou, plochou vegetační střechou. Stropní konstrukce jsou navrženy jako monolitická železobetonová deska. Základové konstrukce jsou řešeny formou tzv. "bílé vany". Součástí diplomové práce je také posouzení z hlediska tepelné techniky, akustiky a požární ochrany.
Školící centrum Brno
Holohlavský, David ; Pobořil, Lukáš (oponent) ; Petříček, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem novostavby školícího centra v okrajové části města Brna. Novostavba je situována ve svažitém terénu. Objekt má dvě nadzemní podlaží a není podsklepený. Zastřešení je řešeno jednoplášťovou vegetační plochou střechou. Účelem práce je navrhnout stavbu pro vzdělávání, jejíž součástí je i ubytování pro návštěvníky školícího centra. Zbytek objektu tvoří společenská, administrativní a provozní část. Do objektu vedou dva vstupy přístupné z východní hranice pozemku. Budova byla navržena s ohledem na bezbariérové užívání
Školící centrum
Šibal, Jan ; Rychnovský, Václav (oponent) ; Králová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce „Školící centrum“ je zpracována ve formě projektové dokumentace obsahující všechny náležitosti dle platných předpisů. Navržený objekt je situován v Babicích nad Svitavou. Objekt je rozdělen do několika zón, které zajišťují návštěvníkům veškerý komfort. Součástí centra je i ubytovací zázemí s restauračním prostorem a relaxační částí. Jedná se o zděnou stavbu zatřesenou plochou střechou, která je rozdělena do čtyř užitných podlaží. Vodorovné stropní konstrukce jsou navrženy z předpjatých stropních panelů. Součástí projektu je i specializace v daném oboru.
Návrh projektu a aplikace metodiky projektového managementu v podniku
Reková, Eliška ; Krejčí, Jan (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu pro společnost XXX a aplikací metodiky projektového managementu. Teoretická část je věnována projektovému managementu, způsobu vedení projektů, zaměřuje se na rozhodování, plánování a následnou kontrolu. Praktická část je věnována konkrétnímu projektu na výstavbu školicího centra, analýze podnikatelských rizik a financování projektu.
Konverze ubytovny na Školící centrum manažerů kulturního dědictví, Tomioka Silk Mill, Japonsko
Dolkošová, Vendula ; Zemánek, Václav (oponent) ; Zemánková, Helena (vedoucí práce)
Předmětné stávající objekty řešeného školícího centra se nacházejí na jižním okraji areálu Tomioka Silk Mill na nábřeží nad prudkým korytem řeky. Jedná se o objekt bývalých ubytoven pro pracovnice přádelny „Dormitory“ a dům Paula Brunata, prvního ředitele továrny „Brunat House“. Zápis továrny na list světového dědictví UNESCO a její následná funkční proměna vyvolá potřebu školených odborníků. Již dnes se tématem přádelny Tomioka Silk Mill zabývá mnoho organizací a také dobrovolnických skupin z širokého okolí. V novém školícím centru by mohly probíhat tematické přednášky o hedvábnictví, historii Tomioka Silk Mill a dalších lokalit hedvábnictví, kurzy, semináře a školení průvodců a dalších dobrovolníků, příprava a konzultace propagace přádelny, konference zahraničních odborníků průmyslového dědictví, expertů v oboru hedvábnictví působících v prefektuře, výstavy a naučné lekce. Dormitory V jižním bloku bývalé ubytovny jsou situovány prostory pro menší školení a semináře a kancelářské zázemí pro dočasné školitele. V severním bloku jsou ponechány pokoje pro dočasné ubytování v původním tradičním japonském stylu. Propojení nábřeží a školícího centra bylo dosáhnuto zvýšeným počtem vstupů do učeben a jídelny z jižní strany objektu. Tento úzký pruh nábřeží je zabydlen zvýšenými terasami a zelenými plochami s vysazeným bambusem.Na západní straně je školící centrum rozšířeno o hygienický blok, který konzolou mírně vystupuje za hranu nábřeží. Vytváří vyhlídkovou terasu a tím taky rozšiřuje úzký průchod mezi objektem a okrajem svahu. Mezi bloky školícího centra a ubytovny je podélné zelené atrium. Brunat House Objekt Paula Brunata plní společensko-administrativní funkci. První manažer objekt využíval pouze pár roků, poté bylo jeho využití změněno na školu pro pracovníky přádelny. Hlavní sál je doplněn vstupním foyer, šatnou, hygienickým zázemím a občerstvením. V přístavku na západní straně objektu je situováno administrativní zázemí areálu – kanceláře Tomioka Silk Mill Division, hlavního správního orgánu. Další jeho činností je údržba areálu, péče o návštěvníky, školení průvodců, výzkum a provádění průzkumů spojených se zápisem přádelny na UNESCO. Spolupracuje s vládním oddělením prefektury Gunma World Heritage Registration Promotion Division a dalšími experty. Nábřeží Nábřeží nad řekou osvětlené jižním sluncem je ideálním místem pro vytvoření odpočinkového prostoru pro přilehlé funkce muzea a školícího centra s vyhlídkou. Relaxační nábřeží s odpočinkovými zákoutími, posezením a vyhlídkou na protější svahy propojí japonskou přírodu s technicistním prostředím a duchem evropským, tak jak tomu bylo při vzniku přádelny. Školící centrum má sloužit jak potřebám místních organizací, tak k setkání odborníků z celého světa. Mělo by tak spojovat prvky japonské i západní kultury.
Marketingový plán Školícího centra Oáza
KLASOVÁ, Kristýna
V mé diplomové práci se věnuji zpracování marketingového plánu Školícího centra Oáza. Jedná se o konkrétní reálnou firmu Oáza Říčany spol. s r.o., která ve svém stávajícím areálu vybudovala a v roce 2009 otevřela nové Školící centrum Oáza. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingového plánu Školicího centra Oáza. Cílem je sjednotit dosavadní aktivity a záměry společnosti Oáza Říčany a vytvořit kompletní marketingový plán pro nově vybudované školící centrum, který pomůže zlepšit hospodaření firmy a který se zaměří na nalezení dalších cest, jak zvýšit obsazenost školících prostor. Dílčím cílem je zhodnocení současné situace společnosti Oáza Říčany a Školícího centra Oáza a využití těchto informací ke zpracování kompletního marketingového plánu Školícího centra Oáza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.