Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových činností vybraných malých firem
PEŠTOVÁ, Lucie
Nedílnou součástí podnikání by měl být soustavný a nepřetržitý proces vytváření, koordinace a kontroly marketingových činností. Marketing je důležitý pro snadné pronikání na trh, tak aby si podnik zajistil prosperující a trvalou existenci na trhu. Cílem diplomové práce je analýza marketingových činností vybraných firem služeb, vzájemné porovnání těchto činností a na základě provedených analýz navržení dalšího postupu zdokonalení těchto činností. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány jejich marketingové činnosti. Na základě provedených analýz marketingového mixu, Porterova modelu pěti sil, analýzy komunikačního mixu a SWOT analýzy, bylo možné stanovit vhodné strategické postupy a návrhy dalšího postupu marketingových činností sledovaných subjektů. Návrhy na zlepšení byly doporučeny s ohledem na finanční možnosti majitelů analyzovaných firem služeb.
Podnikatelský koncept zařízení služeb rekreačního střediska Nová Živohošť
TOMANOVÁ, Lucie
Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat trh ubytovacích a stravovacích služeb v turistické oblasti Střední Čechy ? jih. Dále na základě provedené analýzy formulovat doporučení pro rozvoj služeb ve vybrané oblasti. Vedlejším cílem práce je zjistit potřeby a požadavky návštěvníků a spokojenost s ubytovacími a stravovacími službami ve vybraném středisku letní rekreace u vody Nová Živohošť na Slapské přehradě. Na základě výsledků z dotazníkového šetření, provedených řízených rozhovorů a vlastního pohledu na danou problematiku byly navrhnuty návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti rekreačního střediska a podnikatelský koncept, který se týká kategorizace kempu pro rekreační areál Juniorcamp a Caravan Club na Nové Živohošti.
Sociální interakce v rodinné firmě
SVOBODA, Andrea
Cílem této práce bylo provedení sociometrického testu, a tím následným zjištěním sociálních pozic v rodině a společnosti HCS Bohemia s. r. o., ve které část rodinných příslušníků pracuje, případně návrh změn, které by zlepšily současný stav či usnadnily budoucí rozvoj.Teoretické poznatky, sepsané v literární rešerši, byly podkladem pro zjišťování sociálních pozic s pomocí sociometrického testu, matic, terčového sociogramu, řízeného rozhovoru s jednatelem společnosti, a s využitím vlastní pracovní zkušenosti v této společnosti.Ze sociometrického testu vyplynulo, že pozice držené rodinnými příslušníky a zaměstnanci společnosti jsou totožné, nebo lze jejich dopad považovat za rovnocenný. Což ovšem neznamená, že jsou plně vyhovující. Ideálním řešením by bylo, kdyby pozice vzniklé ze sociometrického testu byly i pozicemi v hierarchii společnosti.
Motivace a odměňování zaměstnanců v malých podnicích
CHLADOVÁ, Lenka
Otázka motivace je velice významná ve všech podnicích a to bez ohledu na to, kolik pracovníků konkrétně zaměstnávají. Dobře motivovaní zaměstnanci často pracují lépe, svědomitěji a jsou více loajální. Díky tomu jsou základem úspěchu a představují konkurenční výhodu podniku. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení současného systému odměňování a motivace zaměstnanců v malých podnicích. V případě nalezení nedostatků dále navržení nové zdokonalené koncepce, která napomůže ke zvýšení pracovní motivace a spokojenosti zaměstnanců a tím také větší prosperitě a konkurenceschopnosti podniku. Zdroj informací poskytla odborní literatura a vlastní šetření pomocí dotazníků a řízeného rozhovoru. První část práce se zabývá definicí malých podniků, základní charakteristikou motivace, teorií motivace, stimulace a odměňování. Následující část popisuje vybrané skupiny podniků a jejich systém odmě%nování a motivace zaměstnanců. Pro účely této práce byly vybrány 3 zastupující skupiny podniků a to podle svého oboru podnikání, kterými je stavebnictví, obchodní činnost a hotelnictví. Značná část práce je věnována analýze dotazníkového šetření zaměřeného na celkovou pracovní spokojenost a motivaci zaměstnaců v každé zastupující skupině podniků. Na základě vyhodnocení všech informací byla navržena následující doporučení: - dbát na přesnou kodifikaci formálních vztahů - jasně definovat způsob hodnocení a následné odměňování - zdokonalit komunikaci na pracovišti - písemně formulovat zaměstnanecké výhody, seznámit s nimi zaměstnance a zamyslet se nad jejich možným rozšířením - vyjádřit spokojenost s dobře odvedenou prací zaměstnance - projednat ve spolupráci se zaměstnanci možnosti zlepšení pracovního prostředí. Tato doporučení jsou jednou z možností vedoucí k celkové spokojenosti zaměstnaců a tím také samotné prosperitě analyzovaných malých podniků.
Analýza ubytovacích a stravovacích služeb na Bechyňsku
ŠULKOVÁ, Věra
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat ubytovací a stravovací služby v Bechyni a okolí. Byl proveden výzkum, na který navazovala situační analýza. Získané informace z obou uvedených metod mi pomohly podrobněji zodpovědět konkrétní otázky. Na základě získaných výsledků, jsem navrhla některá doporučení, která jsem popsala v kapitole {\clq}qNávrhy a doporučení``. Uvedené návrhy by mohly být přínosem nejen pro obor cestovního ruchu v Bechyni, ale i pro město samotné. V úvodu mé bakalářské práce jsem zformulovala soubor pracovních hypotéz, které jsem se pokusila potvrdit či vyvrátit. Čtyři z uvedených hypotéz byly potvrzeny, další tři se nepodařilo jednoznačně potvrdit. Hlavním cílem bakalářské práce bylo seznámit se a analyzovat ubytovací a stravovací služby v Bechyni a okolí. Stanovených cílů bylo dosaženo na základě využití metody dotazníkového šetření, řízených rozhovorů, telefonických rozhovorů s pracovníky vybraných zařízení, seznámení se sekundárními daty z odborných publikací, z internetu a dalších zdrojů.
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
MARŠÁLKOVÁ, Jitka
Tato bakalářská práce analyzuje využití regionální značky Šumava u vybraných producentů. Hlavním cílem práce je zjistit přínosy pro producenty registrovaných produktů a služeb. Na základě analýzy navrhnout zlepšení v systému {\clq}qregionální značky``.
Nástroje komunikačního mixu v drobných podnicích
PEŠTOVÁ, Lucie
Využívání nástrojů komunikačního mixu je pro firmy prosazující se na trhu velice důležité. Nástroje jsou využívané z důvodu dostatečné informovanosti veřejnosti. Díky nim firma dokáže ovlivnit nákupní chování zákazníků. Cílem bakalářské práce je analyzovat rozdíly v komunikačním mixu v podnicích služeb. Stanovit výhody a nevýhody v rámci různě organizovaných podnikatelských subjektů a navrhnout zlepšení kvality komunikačního mixu. Pro analýzu byly vybrány tři subjekty, ve kterých byly zkoumány způsoby a druhy používání nástrojů komunikačního mixu. Návrh opatření na zlepšení kvality komunikačního mixu byl stanoven s ohledem na finanční možnosti podnikatelských subjektů.
Analýza environmentálního konfliktu - názory hlavních skupin obyvatel rybničních oblastí ve vztahu k výskytu kormoránů (rybáři a rekreanti) a analýza médií
ŠÍPOVÁ, Martina
Diplomová práce byla vybrána na základě návaznosti na bakalářskou práci. Tato práce je zaměřena na literární rešerši problematiky konfliktů mezi ochranou kormorána a zájmem rybářství, dále na analýzu médií v ČR a konečně i na zpracování názorů různých skupin respondentů (rekreanti z Třeboňska a rybáři ČR). Názory skupin respondentů byly získány vyplněním a zpracováním dotazníků formou řízeného rozhovoru. Z dostupných informací je patrné, že počet chráněného kormorána velkého se neustále zvyšuje a nejen v ČR, ale na celém světě. Tento nárůst počtu kormoránů způsobuje problémy zejména rybářství, protože kormoráni způsobují škody zejména lovením rybí obsádky. Rybáři chtějí za tyto škody náhradu a tak vznikají konflikty, které jsou v dané problémové oblasti většinou medializovány. V problémové oblasti je důležitý názor klíčových skupin obyvatel. Zkoumané skupiny respondentů v této diplomové práci prokazují tyto znalosti: rekreanti na Třeboňsku mají malé znalosti o kormoránovi a o problému který kormorán způsobuje, naopak rybáři jsou velice dobře informováni o tomto problému. Tento fakt je způsobený tím, že rybářů se tento problém přímo dotýká. Media jsou velice důležitá pro řešení konfliktů a pro formování názorů různých skupin lidí. Analýza médií ČR prokázala, že nejvíce mluvčích, kteří iniciují články jsou právě rybáři. Články jsou proto zaměřeny negativně proti kormoránovi. Naopak v článcích chybí tyto mluvčí: zástupci ministerstev, zástupci široké veřejnosti, úředníci a akademičtí vědci. Výsledek sociologické analýzy má zpětnou vazbu na výsledek analýzy médií. Zjistila jsem, že v ČR není vypracován žádný management ochrany ryb proti kormoránovi. Proto navrhuji tento management v nejbližší době vytvořit. Doporučuji inspirovat se od jiných států (např. Velká Británie), které mají tento management již vypracován. Dále navrhuji upravit legislativu ČR pro menší vyplácení náhrady škod způsobené kormoránem.
Předpoklady rozvoje komerčních služeb ve vybrané oblasti - mikroregionu Uherskobrodsko
VALERTOVÁ, Veronika
Cílem bakalářské práce je na základě posouzení komerčních služeb popsat Uherskobrodský mikroregion se zaměřením na oblast komerčních služeb a dle zjištěných informací porovést v této oblasti situační analýzu. Závěr je věnován shrnutí zjištěných poznatků a vymezení předpokladů rozvoje komerčních služeb a cestovního ruchu.
Faktory úspěchu nestátních neziskových organizací
Kubaščíková, Miroslava ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Francová, Petra (oponent)
Diplomová práce vyhodnocuje faktory úspěchu vzorku 30-ti nestátních neziskových organizací poskytujících sociální služby v regionech Olomouckého a Moravskoslezského kraje. Zkoumané jevy jsou rozděleny do několika základních kategorií a vyhodnoceny souhrnně za celý zkoumaný vzorek, byly odhaleny některé křížové vazby mezi těmito jevy. Informace byly získány dotazníkovým šetřením provedeného formou řízených rozhovorů. Na základě získaných dat bylo vyhodnoceno plánování, marketing, fundraising, konkurence, práce dobrovolníků, finanční řízení a zdroje financování. Podle doby fungování NNO byli respondenti rozděleni do skupin za účelem odhalení jejich vnitřních společných znaků a odlišností od ostatních.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   začátekpředchozí30 - 39  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.