Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh systému pravidelného monitoringu indexů způsobilosti procesu dodavatelů
Kubica, Ondřej ; Zbudil, Ondřej (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „návrh systému pravidelného monitoringu indexů způsobilosti procesu dodavatelů“ je rozdělena na dvě části. V první části je popsána teorie statistického řízení procesů s důrazem na analýzu způsobilosti procesu. Ve druhé části je uveden výchozí stav, postup práce a výsledky projektu, který jsem zpracovával ve firmě Robert Bosch v Českých Budějovicích. Cílem projektu je zvýšení kvality na vstupu prostřednictvím hodnocení dodavatelů na základě jejich výsledků SPC.
Návrh systému pravidelného monitoringu indexů způsobilosti procesu dodavatelů
Kubica, Ondřej ; Zbudil, Ondřej (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma „návrh systému pravidelného monitoringu indexů způsobilosti procesu dodavatelů“ je rozdělena na dvě části. V první části je popsána teorie statistického řízení procesů s důrazem na analýzu způsobilosti procesu. Ve druhé části je uveden výchozí stav, postup práce a výsledky projektu, který jsem zpracovával ve firmě Robert Bosch v Českých Budějovicích. Cílem projektu je zvýšení kvality na vstupu prostřednictvím hodnocení dodavatelů na základě jejich výsledků SPC.
Řízení vztahů s dodavateli pomocí řešení SAP SRM
Bečvář, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Figula, Radoslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů s dodavateli pomocí informačního systému SAP SRM. Hlavním cílem práce je posouzení, zda je důležité věnovat firemní zdroje optimalizaci nákupního procesu a zda existuje návratnost těchto investic. Současně je zobrazen princip a funkcionalita systému SAP SRM včetně benefitů, které z implementace a využívání systému plynou. Praktická část obsahuje analýzu nákupního procesu ve společnosti ABB Group. Autor dává do souvislostí původní používané řešení pro nákup nepřímého zboží s řešením SAP SRM. S implementací nového systému byla nutná úprava podnikových procesů. Ty jsou namodelovány, porovnány s původním stavem a jsou zanalyzovány výhody oproti předešlému implementovanému řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.