Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Reprezentace a recepce čarodějnictví z rukou moderní kinematografie
Grynyuková, Olivia ; Soukup, Martin (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Předmětem této diplomové práce je obraz čarodějnic a jejich nejčastější a nejslavnější filmové, seriálové a televizní zobrazení ve 20. a 21. století v kinematografii s výzkumem konkrétně zacíleným na československou a českou filmovou tvorbu. Cílem předkládané diplomové práce je pomocí kvalitativní obrazové a sémiotické analýzy zodpovědět na základní výzkumnou otázku: jak jsou postavy čarodějnic zobrazovány v moderní filmové, televizní či seriálové tvorbě 20. a 21. století a jak my jako publikum tato zobrazení přijímáme. Tato práce by měla tvořit ucelený, stručný, odborný přehled o zobrazení čarodějnic (nejen) v tuzemské kinematografii. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. První část tvoří stručné vymezení médií, dále vymezení čarodějnictví z hlediska antropologie a představení čarodějnice ve světové kinematografii. Analytická část je věnována československé a české kinematografii a je rozdělena na filmy 20. a 21. století. V předem vybraných čtyřech filmech zkoumám řadu prvků jako charakteristiky nebo schopnosti zobrazených čarodějnic, jejich vzhled, vztah k ostatním postavám filmu, dobu vzniku snímků a přímé znaky odkazující k čarodějnictví, stejně jako nepřímé symboly a přijetí publikem. To vše mi následně umožní sestavit stereotypní skupiny čarodějnic. Následuje shrnutí, které se...
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
Slováčková, Tereza
SLOVÁČKOVÁ, T. Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele. Brno, 2015. 205 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, PhD. Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním product placementu v českém pro-středí a jeho vlivu na chování spotřebitele. Vlastní práce využívá metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků výzkumu jsou sestavena marketingová doporučení přímo využitelná v praxi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.