Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Česko-francouzská obchodní komora
Vachová, Veronika ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Váchová, Veronika (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat a analyzovat roli a vliv Česko-francouzské obchodní komory na společnosti, které jsou členy Česko-francouzské obchodní komory. Zejména je zaměřena na vzájemnou spolupráci právě mezi Česko-francouzskou obchodní komorou a jejími členy. V úvodu je zmíněn historický vývoj česko-francouzských obchodních vztahů, následuje charakteristika Česko-francouzské obchodní komory a rozbor činností a aktivit, kterým se komora věnuje. Důležitou součástí mé práce je analýza vzájemné spolupráce konkrétních členských společností s komorou. Na závěr jsou zmíněni hlavní partneři Česko-francouzské obchodní komory
Zvláštnosti profesní etikety a obchodního protokolu Francie
Veselá, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Práce popisuje zvláštnosti profesní etikety a obchodního protokolu Francie. Cílem práce je poskytnou ucelený přehled o pravidlech chování v obchodním styku s francouzskými obchodními partnery a to především proto, že Francie se v průběhu minulých 15 let stala významným obchodním partnerem České republiky. V první kapitole jsou definovány pojmy profesní etiketa a obchodní protokol a charakterizovány základní vlastnosti Francouzů. Druhá kapitola je věnována zvláštnostem profesní etikety Francie. Soustředí se na charakter francouzských společností, pracovní etiketu, služební cesty a také na obchodní jednání s francouzskými obchodními partnery. Třetí kapitola je zaměřena na obchodní protokol Francie, tedy na pravidla etikety, která by měla být dodržována při obchodování s francouzskými obchodními partnery. Popisuje formy představování, oslovování, pravidla písemného a ústního projevu, a také pravidla oblékání a stolování. Čtvrtá, závěrečná kapitola je věnována Francii a česko-francouzským obchodním vztahům, jejímž cílem je krátce charakterizovat postavení Francie ve světové obchodě a stále se rozvíjející obchodní vztahy mezi Francií a Českou republikou. Na základě výsledků ankety jsou zde také uvedeny základní kroky, které by měl český obchodník podniknout před vstupem na francouzský trh, chyby, kterých se nejčastěji čeští obchodníci dopouštějí a také vlastnosti, kterých si Francouzi na českých obchodních partnerech nejvíce váží.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.