Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh konstrukce jeřábové dráhy - srovnávací výpočet
Krompolc, František ; Melcher,, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je přepočet statického výpočtu jeřábové dráhy daných rozměrů dle platných eurokódů (ČSN EN 1991-3 a ČSN EN 1993-6) a jeho porovnání s přepočtem dle předcházejících norem (ČSN 27 0103 a ČSN 27 0101). V hale pojíždí jeden elektrický jeřáb o nosnosti 12,5 t. Jeřábová dráha je umístěná v průmyslové hale v lokalitě města Kopřivnice. Hlavní nosník délky 12,0 m je svařovaný dvouose symetrický průřez I, výška nosníku je 800 mm, šířka nosníku je 300 mm, tloušťka pásnic je 30 mm, tloušťka stojiny 12 mm. Vodorovný výztužný nosník je příhradový – jedním pásem je horní pás hlavního nosníku a druhý pás tvoří polovina profilu HEB 140. Na vodorovném výztužném nosníku je položena revizní lávka. Diagonály délky 1803 mm jsou tvořeny profilem L70x70x7, svislice délky 1000 mm jsou navrženy z profilu L50x50x5. Délka příhrady je 1000 mm. Volný pás vodorovného výztužného nosníku se opírá šikmými vzpěrami o spodní pás hlavního nosníku, rozmístěnými ve čtvrtinách rozpětí a doplněnými o diagonály, čímž vznikne v šikmé rovině úplná příhradová soustava.
Návrh jeřábových drah ve výrobní hale
Lobreis, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelových jeřábových drah pro dva samostatné jeřáby, a to o nosnosti 20 t, resp. 50/12,5 t. Hlavní nosník jeřábových drah je navržen jako svařovaný jednoose symetrický I průřez doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Jednotlivé jeřábové dráhy jsou umístěny v rámci objektu dvoulodní výrobní haly (v každé lodi jeden) o rozměrech 75 x 48 m a výšce 14,9 m. Objekt je umístěn v průmyslové oblasti Holešov a jeho nosná konstrukce je navržena z příčných vazeb skládajících se z plnostěnných svařovaných sloupů a příhradového vazníku. Prostorová tuhost haly je zajištěna ztužidly. Konstrukce jsou z oceli S 235. Při návrhu výrobní haly je pro posouzení použit pouze software Scia Engineer (rovinný model). Návrh a posouzení jeřábových drah je v celém rozsahu provedeno ručním výpočtem.
Jeřábová dráha pro překladiště kontejnerů v Moravském Krumlově
Robotka, David ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce venkovní jeřábové dráhy pro mostový jeřáb sloužící k manipulaci s kontejnery. Konstrukce je umístěna v Moravském Krumlově. Na jeřábové dráze pojíždí mostový jeřáb o nosnosti 50/12,5 t s parametry pro zdvihovou třídu HC3 a kategorii únavových účinků S5. Celková délka jeřábové dráhy činí 50 m a rozchod dráhy je 28,5 m o celkové výšce 13m nad terénem. Hlavní nosník jeřábové dráhy tvoří svařovaný jednoose symetrický I profil doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Prostorovou tuhost zajišťují v příčném směru sloupy, v podélném směru brzdné ztužidlo. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné, tvaru dvouose symetrického I profilu. Nosné konstrukce jsou navrženy z oceli pevnostní třídy S355, sloupy jsou navrženy z oceli S235.
Jeřábová dráha pro překladiště kontejnerů v Moravském Krumlově
Robotka, David ; Barnat, Jan (oponent) ; Pilgr, Milan (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce venkovní jeřábové dráhy pro mostový jeřáb sloužící k manipulaci s kontejnery. Konstrukce je umístěna v Moravském Krumlově. Na jeřábové dráze pojíždí mostový jeřáb o nosnosti 50/12,5 t s parametry pro zdvihovou třídu HC3 a kategorii únavových účinků S5. Celková délka jeřábové dráhy činí 50 m a rozchod dráhy je 28,5 m o celkové výšce 13m nad terénem. Hlavní nosník jeřábové dráhy tvoří svařovaný jednoose symetrický I profil doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Prostorovou tuhost zajišťují v příčném směru sloupy, v podélném směru brzdné ztužidlo. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné, tvaru dvouose symetrického I profilu. Nosné konstrukce jsou navrženy z oceli pevnostní třídy S355, sloupy jsou navrženy z oceli S235.
Návrh konstrukce jeřábové dráhy - srovnávací výpočet
Krompolc, František ; Melcher,, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Náplní bakalářské práce je přepočet statického výpočtu jeřábové dráhy daných rozměrů dle platných eurokódů (ČSN EN 1991-3 a ČSN EN 1993-6) a jeho porovnání s přepočtem dle předcházejících norem (ČSN 27 0103 a ČSN 27 0101). V hale pojíždí jeden elektrický jeřáb o nosnosti 12,5 t. Jeřábová dráha je umístěná v průmyslové hale v lokalitě města Kopřivnice. Hlavní nosník délky 12,0 m je svařovaný dvouose symetrický průřez I, výška nosníku je 800 mm, šířka nosníku je 300 mm, tloušťka pásnic je 30 mm, tloušťka stojiny 12 mm. Vodorovný výztužný nosník je příhradový – jedním pásem je horní pás hlavního nosníku a druhý pás tvoří polovina profilu HEB 140. Na vodorovném výztužném nosníku je položena revizní lávka. Diagonály délky 1803 mm jsou tvořeny profilem L70x70x7, svislice délky 1000 mm jsou navrženy z profilu L50x50x5. Délka příhrady je 1000 mm. Volný pás vodorovného výztužného nosníku se opírá šikmými vzpěrami o spodní pás hlavního nosníku, rozmístěnými ve čtvrtinách rozpětí a doplněnými o diagonály, čímž vznikne v šikmé rovině úplná příhradová soustava.
Návrh jeřábových drah ve výrobní hale
Lobreis, Jan ; Pilgr, Milan (oponent) ; Štrba, Michal (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh a posouzení ocelových jeřábových drah pro dva samostatné jeřáby, a to o nosnosti 20 t, resp. 50/12,5 t. Hlavní nosník jeřábových drah je navržen jako svařovaný jednoose symetrický I průřez doplněný příhradovým vodorovným výztužným nosníkem. Jednotlivé jeřábové dráhy jsou umístěny v rámci objektu dvoulodní výrobní haly (v každé lodi jeden) o rozměrech 75 x 48 m a výšce 14,9 m. Objekt je umístěn v průmyslové oblasti Holešov a jeho nosná konstrukce je navržena z příčných vazeb skládajících se z plnostěnných svařovaných sloupů a příhradového vazníku. Prostorová tuhost haly je zajištěna ztužidly. Konstrukce jsou z oceli S 235. Při návrhu výrobní haly je pro posouzení použit pouze software Scia Engineer (rovinný model). Návrh a posouzení jeřábových drah je v celém rozsahu provedeno ručním výpočtem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.