Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Úloha komunikace ve znalostním managementu
Hudcová, Šárka ; Macák, Tomáš (vedoucí práce) ; Tichá, Ivana (oponent)
Disertační práce na téma "Úloha komunikace ve znalostním managementu" se v teoretické části zaměřuje na identifikování vztahu mezi komunikací a znalostním managementem a dochází k závěru, že komunikace hraje důležitou roli jednak ve fázi zavádění znalostního managementu a jednak ve fázi praktického uplatňování. Dále může komunikace vytvářet prostředí pro znalostní management nebo může být nástrojem pro sdílení znalostí. Výzkum se pak soustředil na fázi implementovaného managementu znalostí, kde se role komunikace jako prostředí a nástroje překrývají. Výzkum je založen na třech případových studiích, které popisují komunikaci znalostí a její prostředí ve třech organizacích s podobnými charakteristikami, které jsou dlouhodobě úspěšné a oceňované. Skutečnosti vyskytující se v případových studiích jsou analyzovány a diskutovány s odborníky na personální řízení a vnitřní komunikaci organizací. Zjištění z empirického výzkumu jsou základem pro návrhovou část, jejímž cílem je najít způsob, jak úlohu komunikace ve znalostním managementu podpořit a jak jejím využitím pozitivně přispět k naplňování záměrů znalostního managementu. Výsledkem je tedy soustava nástrojů vnitřní komunikace, která podporuje komunikaci znalostí. Tato soustava upřednostňuje ústní komunikaci, ale zahrnuje i další z nástrojů vnitřní komunikace. Soustava je také zasazena do širšího kontextu, který tvoří strategie pro řízení znalostí, organizační kultura a vnitřní komunikace. Pro každou složku jsou definována doporučení směřující k podpoření správné funkce komunikace znalostí. Doplněna jsou i pravidla a zásady pro správné fungování samotné komunikace znalostí. Vše vychází z praxe zkoumaných společností, je diskutováno s oslovenými odborníky a na závěr také ověřováno se zástupci jedné ze společností, aby byla k dispozici zpětná vazba indikující praktickou využitelnost navržené soustavy a definovaných zásad.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
Komunikace ve vybrané organizaci
SVOBODOVÁ, Pavla
Komunikace je neodmyslitelnou součástí našeho každodenního života. Bez komunikace by téměř nic nefungovalo. Proto i v organizaci hraje komunikace podstatnou roli. Je nezbytná pro práci všech zaměstnanců. Od kvality komunikace se odvíjí celé další fungování organizace. Cílem této práce je zhodnocení komunikace ve vybrané organizaci a navržení změn vedoucí ke zlepšení současného stavu. V teoretické části bakalářské práce jsem pomocí literárních zdrojů objasnila základní pojmy týkající se komunikace. Mimo jiného jsem popsala proces komunikace, druhy a formy komunikace, komunikační kanály a komunikaci organizace s vnějším prostředím. Pro praktickou část bakalářské práce jsem si zvolila výrobní závod společnosti RM GASTRO s.r.o. ve Veselí nad Lužnicí. Většina informací o komunikaci v této společnosti mi byla poskytnuta na základě polostrukturovaných rozhovorů s manažerkou společnosti, vedoucím personálního oddělení a vedoucí obchodního oddělení. Na základě takto získaných informací jsem popsala proces komunikace v organizaci a přiblížila konkrétní komunikační situace, které se v organizaci vyskytují. Ocenila jsem hlavně snahu organizace dát každému zaměstnanci možnost přispět svým nápadem k jejímu rozvoji. Na základě všech zjištěných informací jsem došla k závěru, že je komunikace v organizaci prováděna kvalitně. Je ale třeba se neustále zlepšovat. Proto jsem společnosti doporučila několik návrhů, jejichž realizace by mohla přispět ke zlepšení současného stavu komunikace v organizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.