Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
What is the price of reputation in Czech Republic?
Vejvodová, Veronika ; Houdek, Petr (vedoucí práce) ; Zajíček, Miroslav (oponent)
Ve své práci se zabývám efektem reputace na konečnou cenu produktu, prodávaného přes internetový aukční portál Aukro.cz. S využitím metody "matchingu" jsem na základě vzorku 140 úspěšně uskutečněných aukcí pozorovala, že při porovnávání dvou téměř totožných výrobků, přináší vyšší rating prodejci průměrnou cenovou prémii 16% oproti konkurentovi s nižším ratingem. Výzkum se rovněž snaží nastínit, jak probíhá rozhodování lidí obchodující na portálu AUKRO.cz, jaké faktory toto rozhodování ovlivňují a v jakém pořadí. Tato práce, díky zjištění positivní závislosti mezi reputací a cenovou prémií, vyzdvihuje potřebu budovat a udržovat reputaci na vysoké úrovni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.