Žádný přesný výsledek pro ""Tramvaj nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Tramvaj ...

Žádný přesný výsledek pro Touha"" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Touha ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.10 vteřin. 
Rude Awakening: The Collapse of the American Dream in the Death of a Salesman and Streetcar Named Desire
Šáralová, Karolína ; Wallace, Clare (vedoucí práce) ; Ulmanová, Hana (oponent)
Resumé Americký sen představuje základní aspekt amerického společenského paradigma a jeho různé formy můžeme nalézt v mnoha zásadních literárních dílech amerických autorů. Cílem této práce je prozkoumat tento fenomén v kontextu amerického dramatu v polovině dvacátého století, konkrétně ve hrách Smrt obchodního cestujícího od Arthura Millera a Tramvaj do stanice Touha od Tennessee Williamse. Tyto hry sdílejí tragické konce hlavních hrdinů, kteří nedokázali dosáhnout jejich Amerického snu. Tato práce zkoumá vývoj a význam Amerického snu v americké historii a identifikuje tři formy tohoto konceptu: Sen o nezávislosti, Sen o vlastnictví a Sen o osobnosti. Tyto formy jsou následně podrobněji popsány a uvedeny do kontextu rozebíraných her. Tímto je sestaven stručný přehled Amerického snu jako společenského konceptu a je upřesněn jeho význam ve vybraných dramatech. Tyto formy Amerického snu jsou podrobněji zkoumány ve Tramvaji do stanice Touha a Smrti obchodního cestujícího. Motivace protagonistů je spojena s Americkým snem pomocí analýzy charakteru postav. Tato práce dokazuje, že jejich zhroucení jsou způsobena ztrátou ideálů Amerického snu, které jim dodávaly identitu, naději a zabezpečení. Bez těchto hodnot nedokáží pokračovat ve svých životech a musí se ukrýt ve světě fantazie. Ve Smrti obchodního cestujícího...
Parallels between Woody Allen's film Blue Jasmine and Tennessee Williams' play A Streetcar Named Desire
Trnková, Jana ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Chalupský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářská práce je dokázat, že Woody Allen může být považován za postmoderního autora, především na základě použití intertextuality v jeho psaní. Jako předmět podrobného zkoumání je použit film Wodyho Allena Jasmíniny slzy, který je srovnáván s klasickým dramatem Tennesseho Williamse Tramvaj do stanice Touha. Práce se věnuje také pojmům postmodernismus a intertextualita a jejich užití v literatuře a filmu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Parallels between Woody Allen's film Blue Jasmine and Tennessee Williams' play A Streetcar Named Desire
Trnková, Jana ; Ženíšek, Jakub (vedoucí práce) ; Chalupský, Petr (oponent)
Cílem této bakalářská práce je dokázat, že Woody Allen může být považován za postmoderního autora, především na základě použití intertextuality v jeho psaní. Jako předmět podrobného zkoumání je použit film Wodyho Allena Jasmíniny slzy, který je srovnáván s klasickým dramatem Tennesseho Williamse Tramvaj do stanice Touha. Práce se věnuje také pojmům postmodernismus a intertextualita a jejich užití v literatuře a filmu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.