Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 208 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MOST NA D1 (LIETAVSKÁ LÚČKA - VIŠŇOVÉ) NAD ÚDOLÍM v km 4.313
Hudyma, Nazar ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh silničního mostu na D1 v úseku Lietavská Lúčka - Višňové v Žilinském kraji, okres Žilina, Slovenská republika. Objekt slouží k přemostění údolí v KM 4,313 a pozemní komunikace v KM 4,410. Byly navrženy tři varianty přemostění, ovšem dále v práci je proveden posudek na jedné z variant. Celková délka nosné konstrukce je 354,00 m , teoretické rozpětí konstrukce je 352,00 m. Most má 4 pole a je prováděn technologií letmé betonáže. Poloha podpor byla omezena nevhodnými geologickými poměry v místě výstavby (aktivní smyková plocha v kvartérních sedimentech) a to především v polích č.3(rozpětí 104,00 m) a č.4(rozpětí 75,00 m). Monolitická část mostní konstrukce bude betonována technologií letmé betonáže s největší délkou konzoly 52,00 m. Krajní části polí č.1 a č.4 budou betonovány na pevné skruži.
Opěrná železobetonová stěna
Gric, Pavel ; Zich, Miloš (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením železobetonové úhlové opěrné stěny. Jsou zde rozebrány účinky zatížení od jednotlivých návrhových přístupů uvedených v normě ČSN EN 1997. Posouzení samotné konstrukce je provedeno dle normy ČSN EN 1992.
Posouzení železobetonového mostu
Řeháček, Jakub ; Panáček, Josef (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá posouzením železobetonového mostu. Most slouží k převedení místní komunikace přes řeku Svratku. Most je řešen jako obloukový s táhlem a dolní mostovkou. Délka přemostění je 24,8 m. Zatížení a posouzení je řešeno dle EN norem.
Návrh a posouzení prefabrikovaných nosníků uložených ozubem
Hasa, Michal ; Navrátil,, Jaroslav (oponent) ; Vítek,, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá analýzou detailu uložení prvku ozubem, a to jak po stránce teoretického modelování a praktického dimenzování metodou příhradové analogie, tak po stránce experimentálního ověření únosnosti a chování detailu během zatěžování pomocí zatěžovacích zkoušek a navazující numerické fyzikálně-nelineární analýzy. Byly shrnuty známé způsoby jeho konstrukčního a statického řešení uváděné v odborné literatuře a také představena metoda příhradové analogie jako vhodný nástroj pro konzistentní řešení detailu, prvku nebo celé konstrukce. Byl prezentován teoretický základ této metody obsahující také obecnou metodiku navrhování a posuzování. Byly popsány vybrané praktické problémy plynoucí ze známého řešení analyzovaného detailu podle německého přístupu a teoreticky zpracována jeho modifikace zohledňující praktický způsob vyztužování. Byl navržen experiment za účelem verifikace prezentovaného výpočetního postupu a vlivu použitého poměru svislé a šikmé vyvěšovací výztuže na únosnost a chování detailu během zatěžování. Součástí experimentu byly také doprovodné materiálové zkoušky betonu, které spolu s inspekčními certifikáty použité výztuže sloužily jako podklad pro srovnávací fyzikálně-nelineární analýzu metodou konečných prvků. Na základě dosažených výsledků lze považovat představený způsob dimenzování za bezpečný. Z dosažených výsledků také vyplývá, že volba poměru svislé a šikmé vyvěšovací výztuže nemá v rámci praktického vyztužování vliv na mezní únosnost, ale pouze na vznik, rozvoj a výslednou šířku trhlin. S rostoucím poměrem šikmé vyvěšovací výztuže klesá šířka a hustota trhlin ve všech stádiích zatěžování. S ohledem na jejich omezení zejména v provozním stadiu se tedy doporučuje navrhovat alespoň konstrukční šikmou výztuž.
Jednotrámový most
Lachová, Alžběta ; Zich, Miloš (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh silničního mostu o jenom poli. Most převádí komunikaci kategorie S7,5 přes říční tok. Byly navrženy 3 varianty, ze kterých byla varianta A dále zpracována. Jedná se o jednotrámovou dodatečně předpjatou konstrukci o rozpětí 24 m. Konstrukce je navržena a posouzena na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti. Výpočet účinků zatížení probíhal za pomocí programu Scia Engineer 19.1. s kontrolou ručním výpočtem v programu Excel.
Návrh mostu na dálnici D48
Holuša, Adam ; Nováček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mostu na dálnici D48 na obchvatu města Frýdek – Místek. Celkové rozpětí mostu je 113 m. Byly navrženy 3 studie. Pro podrobný návrh byla vybrána varianta monolitického komorového nosníku o 3 polích. Most je betonován na pevné skruži. Do statické analýzy je zahrnut také vliv výstavby pomocí TDA. Posudek je proveden pomocí programu Scia Engineer 18.0. Konstrukce byla posuzována podle platných EC.
Oprava a zesílení železobetonové stropní konstrukce
Klimeš, Petr ; Zich, Miloš (oponent) ; Perla, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce monolitického stropu pro vestavbu dvojice eskalátorů. V rámci úprav je budována nová předpjatá výměna, sloupy osazené v nových polohách a zhotoveno zesílení stávajících průvlaků pomocí lan bez soudržnosti. U všech prvků, včetně těch stávajících, jsou ověřeny mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Pro srovnání výpočetní metodiky a jednotlivých aspektů použití je provedeno alternativní řešení s aplikací lan se soudržností.
Návrh plovoucí betonové konstrukce
Páleník, Branislav ; Kolenčík, Pavel (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Projekt byl zaměřen na seznámení se s problematikou plovoucích konstrukcí, podle pořízených podkladů a znalostí získaných během studia, byla provedena studie existující plovoucí konstrukce. Byl proveden posudek konstrukce přebrané z podkladů. Větší prostor byl věnován dnu konstrukce v posudcích. Ostatní konstrukce navrženy jen předběžně.
Analýza chování železobetonové stropní desky
Kubínek, Michal ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování stávající železobetonové, lokálně podepřené, stropní desky v nemocnici včetně 2. mezního stavu. Výpočet vnitřních sil byl proveden v programu SCIA Engineer. Bylo zhotoveno několik modelů, pro dimenzování byl použit model nejlépe zhodnocující reálné chování konstrukce. Jednotlivé modely byly porovnány s ručním výpočtem pomocí zjednodušené metody náhradních rámů. Po zjištění nevyhovujících průhybů, zejména vzhledem k navazujícím konstrukcím, byl zhotoven nový návrh. Byla zvětšena tloušťka desky a následně proveden nový návrh výztuže. Nová konstrukce byla ověřena na oba mezní stavy.
Statické řešení železobetonové stropní konstrukce historické budovy
Nani, Pavel ; Bažant, Zdeněk (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Hlavní úkol bakalářské práce je návrh železobetonové stropní konstrukce nad 1.NP historické budovy. Historická budova byla postavěna v roce 1874. Má 3 nadzemní podlaží a je nepodsklepená. Železobetonovou stropní konstrukci tvoří následující typy konstrukcí – žebrový strop, stropní deska, trám, klenbová skořepina a schodiště. Žebrový strop je vytvořen ze ztraceného bednění firmy VELOX. Zadané prvky stropní konstrukce jsou posouzeny podle ČSN EN 1992-1-1.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 208 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Zich, Marek
2 Zich, Michal
1 Zich, Mikuláš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.