Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Parametrický geometrický 3D kreslicí nástroj
Vala, Jan ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení se s 3D parametrickými konstrukčními nástroji a jejich podporou dynamické geometrie. Práce obsahuje vymezení základních pojmů z oblasti parametrické konstrukce v souvislosti s dynamickou geometrií, shrnutí současného stavu, přehled vybraných aplikací tohoto druhu, vyhodnocení jejich vlastností a návrh knihovny pro 3D parametrickou konstrukci v rámci počítačové grafiky s následným návrhem a implementací dané knihovny a testovací aplikace ukazující její použití.
Simulace hry na theremin pomocí senzoru Leap Motion
Staurovský, Maroš ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která bude simulovat hru na hrací nástroj theremin pomocí senzoru Leap Motion za použití protokolu MIDI. Tento senzor umožňuje detekovat pohyb rukou a gest v sledované oblasti. Toho využívá výsledná aplikace na simulování stejného způsobu hraní jaký se využívá v případe thereminu. Na rozdíl od tohoto nástroje ale poskytuje možnost produkovat zvuk různých nástrojů čehož je dosáhnuto za pomocí standardu MIDI. V práci jsou pak blíže popsané vlastnosti senzoru Leap Motion a protokol MIDI.
Detekce objektů pomocí Kinectu
Švec, Ján ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí objektů pomocí Kinectu. Kinect je pohyb snímající zařízeni od společnosti Microsoft pro hrací konzoli Xbox 360. Cílem práce bylo zhodnotit existující přístupy a postupy používající pro detekci nejen obraz z kamery, ale i hloubkovou mapu (RGB-D senzor). Blíže se práce zabývá nástrojem RoboEarth, jeho instalací, nastavením, tvorbou 3D modelu a detekcí. Samotná detekce byla v práci zkoumána experimentálně a také vyhodnocena.
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Tomeček, Adam ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou herního rozhraní pro dataprojektor a snímač pohybu dlaní Leap Motion. Popisuje princip mapování obrazu na objekty a různé druhy mapování a jejichy využití. Praktická část se zabývá návrhem herního rozhraní pro Leap Motion a dataprojektor a návrhem demonstračních her. Rovněž je zde popsán postup testování implementovaného rozhraní a her s uživateli a výsledky testování.
Promítané uživatelské rozhraní - desková hra
Vizina, Petr ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá studií možností a použití promítaných uživatelských rozhraní, jež jsou založeny na systému kamera-projektor. Cílem je vytvoření funkční aplikace, využívající pro zobrazení uživatelského rozhraní projektor a interakce s uživatelem je zaznamenána na základě obrazu z kamery. Vytvořená aplikace má být simulací deskové hry "Mlýn". Výsledkem je fungující aplikace deskové hry, která využívá vytvořené nástroje pro kalibraci systému kamera-projektor s využitím fyzického kalibračního vzoru a detekci rukou v obraze.
Kreslení s projektorem pomocí Leap Motion
Cilip, Peter ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo navrhnout rozhraní využívajíci projektor a prostorový senzor leap motion pro aplikaci kreslení a kalibračního programu. Navrhované rozhraní implementovat v libovolném jazyce. Práce se zabýva kalibracií kamery a projektoru. Využití kalibrace v systému projektor - senzor, kde se kalibruje projektor podle dat ze senzoru. Výsledkem práce je multiplatformní program napsán v jazyce C++ s využitím knihovny Qt, který využíva senzor leap motion a projektor na kreslení. 
Rozhraní pro hry s dataprojektorem a Leap Motion
Holcner, Jonáš ; Najman, Pavel (oponent) ; Zahrádka, Jiří (vedoucí práce)
Cílém této práce je navrhnout herní uživatelské rozhraní a hru využívající potenciálu zařízení Leap Motion v kombinaci s promítaným obrazem dataprojektoru. Součástí práce je kalibrace projektoru, za pomocí které je možné převádět body mezi souřadnými prostory zařízení Leap Motion a projektoru. V kombinaci s daty získanými z Leap Motion toto umožňuje uživateli ovládat aplikace pohyby rukou přímo v obraze projektoru. Vytvořené rozhraní obsahuje projektor promítající na stůl a Leap Motion sledující pohyb rukou nad tímto obrazem. Pro demonstraci připraveného rozhraní byla vytvořena hra v enginu Unity 3D.
Design of Payment Options for E-commerce of the Company
Bedecs, Jakub ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
This master's thesis deals with the design of a suitable payment system for a newly emerging e-shop. It analyzes the e-business environment and informs about existing payment methods, their advantages and disadvantages. Last but not least, this thesis deals with the development of electronic payments in the Czech Republic. The main part of the work is the analysis of various payment methods and their comparison on several levels.
Vstupní analýza problematiky současného stavu sledování a hodnocení ekologického stavu povrchových vod a biomonitoringu v ČR
AQ-Service, s.r.o., Brno ; Zahrádka, Jiří ; Hodovský, Jan
Analýza je vstupním dokumentem pro studii komplexního řešení sledování a hodnocení ekologického stavu povrchových vod v ČR a k odborné diskusi nad touto problematikou. Byla zpracována na základě srovnání požadavků právních předpisů Evropských společenství souvisících s touto problematikou a zjištěným stavem řešení (implementace) problematiky v současnosti v České republice. Analýza byla zaměřena na čtyři hlavní cíle, a to definice požadavků (zejména implementace požadavků Rámcové směrnice vodní politiky), systém řízení a koordinace řešení požadavků (způsob a efektivita řízení řešitelů, systém zabezpečení proveditelnosti řešení), přístup řešitelů (způsob řešení, efektivita zvoleného přístupu) a možné negativní dopady a východiska (možné důsledky neefektivních řešení a absence výstupů, varianty efektivních řešení).
Vysokorychlostní železniční doprava v Evropě se zaměřením na Německo
Kouba, Pavel ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Zahrádka, Jiří (oponent)
Práce představuje vysokorychlostní železniční dopravu jak z technické a technologické stránky, tak i ekonomické - srovnává její výhodnost s alternativními druhy dopravy. Přináší také přehled již existujících vysokorychlostních tratí i zachycuje jejich další výstavbu a expanzi po Evropě. V předposlední kapitole se věnuje legislativní stránce fungování tohoto druhu dopravy. Vlastní práce poté charakterizuje vysokorychlostní železniční dopravu v Německu a rozebírá podrobně tamější tarifní systém Deutsche Bahn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Zahrádka, Jan
8 Zahrádka, Jaromír
1 Zahrádka, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.