Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti a meze inkluze z pohledu učitele
Zachová, Jolana ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Skutil, Martin (oponent)
Bakalářská práce "Možnosti a meze inkluze z pohledu učitele" pojednává o inkluzi v českých školách. Vymezuje pojem inkluzivního vzdělávání a zkoumá, s jakými možnostmi a mezemi se čeští pedagogové při výkonu své profese setkávají. Zkoumá možnosti práce a míru zařazení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné školní výuky. Práce se dále zaměřuje na systém dostupné pomoci žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Součástí bakalářské práce je výzkum s názvem "Náhled pedagogů na inkluzi". Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje pohled učitele na problematiku inkluzivního vzdělávání. Dotazníky odhalují možnosti, které pedagogům inkluzivní vzdělávání otevírá. Zaměřuje se také na meze, které pedagogům inkluzivní výuka přináší. Klíčová slova inkluze, integrace, speciální vzdělávací potřeby, inkluzivní pedagogika, pedagog, školní vzdělávání

Viz též: podobná jména autorů
1 Zachová, J.
1 Zachová, Jana
2 Zachová, Jitka
1 Zachová, Jiřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.