Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybraných ukazatelů ZŠ Vejrostova pomocí časových řad
Weiserová, Monika ; Novotná, Veronika (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje vybrané ukazatele ZŠ Vejrostova v letech 2005 - 2012. Veškeré údaje jsou čerpány z poskytnutých interních materiálů. Situace školy je analyzována pomocí ekonomických ukazatelů a pomocí statistických metod, kde jsou uvedeny i prognózy pro další období. Výsledky analýz mohou škole sloužit pro budoucí rozhodování.
Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s.
Weiserová, Monika ; Weiser, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Zemědělská technika BOSKO, a.s. V teoretické části se zaměřuje na marketing, B2B trhy a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Analytická část se zaměřuje na zhodnocení současného stavu společnosti. Poslední část práce zahrnuje návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Analýza vybraných ukazatelů ZŠ Vejrostova pomocí časových řad
Weiserová, Monika ; Novotná, Veronika (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje vybrané ukazatele ZŠ Vejrostova v letech 2005 - 2012. Veškeré údaje jsou čerpány z poskytnutých interních materiálů. Situace školy je analyzována pomocí ekonomických ukazatelů a pomocí statistických metod, kde jsou uvedeny i prognózy pro další období. Výsledky analýz mohou škole sloužit pro budoucí rozhodování.
Návrh CRM systému pro společnost Zemědělská technika BOSKO a.s.
Weiserová, Monika ; Weiser, Karel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Zemědělská technika BOSKO, a.s. V teoretické části se zaměřuje na marketing, B2B trhy a řízení vztahů se zákazníky (CRM). Analytická část se zaměřuje na zhodnocení současného stavu společnosti. Poslední část práce zahrnuje návrhy a doporučení vedoucí ke zlepšení řízení vztahů se zákazníky.

Viz též: podobná jména autorů
2 Weiserová, Marie
4 Weiserová, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.