Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce
Vondráčková, Alexandra ; ŠVECOVÁ, Marta (vedoucí práce) ; KAŠPAROVSKÝ, Roman (oponent)
Diplomová práce s názvem "Analýza marketingových nástrojů hollywoodské mainstreamové produkce; Předběhl filmový marketing samotnou produkci?" si klade za cíl popsat problematiku současného filmového marketingu a pokládá si otázku, zda není dnešní filmový marketing příliš sofistikovaný a v některých směrech nepředhání svou kvalitou a precizností samotné snímky. Dále se práce zabývá skutečností, že tato přehnaná pozornost věnovaná nekonečnému zdokonalování propagačních materiálů k filmu a dílčích marketingových nástrojů ve svém důsledku škodí dojmu z filmu v očích jeho diváků. Ti se často mohou cítit neuspokojeni či dokonce podvedeni. Tato hypotéza je v jednotlivých kapitolách práce prokazována a vyvracena na základě konkrétních příkladů a dílčích analýz.
MFF Karlovy Vary v kontextu světových filmových událostí
Vondráčková, Alexandra ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; VLACH, Jiří (oponent)
Ve své bakalářské práci detailně mapuji filmová fóra, trhy a festivaly. Shrnuji příležitosti, které producentům a filmovým profesionálům nabízí. Do husté sítě světových údálostí filmového průmyslu pak zasazuji MFF Karlovy Vary a určuji jeho pozici na festivalové mapě.

Viz též: podobná jména autorů
4 VONDRÁČKOVÁ, Anna
3 Vondráčková, Adéla
4 Vondráčková, Alena
3 Vondráčková, Alice
2 Vondráčková, Alžběta
2 Vondráčková, Aneta
4 Vondráčková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.