Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vlivná osoba
Vohralík, Marek ; Pelikán, Robert (vedoucí práce) ; Černá, Stanislava (oponent)
Vlivná osoba Abstrakt Diplomová práce Vlivná osoba se zabývá smyslem pravidla, které je v rámci zákona o obchodních korporacích obsaženo v úpravě podnikatelských seskupení, ačkoliv autor toto systematické zařazení nepovažuje za správné. V úvodu práce se zabývá významem pravidla z pohledu ochrany samotné právní subjektivity obchodní korporace, neboť, jak ukazuje, naplnění skutkové podstaty ovlivnění představuje selhání zcela elementárních pravidel, na kterých je konstrukce právní subjektivity obchodní korporace vystavěna. Poukazuje také na nové jevy v právu obchodních korporací, které mají úzkou souvislost s právem podnikatelských skupin, jako je racionální apatie či jednočlenné společnosti. Tyto jevy mají totiž úzkou souvislost s právem podnikatelských seskupení a stejně jako v případě ovlivnění dochází v jejich důsledku k oslabování obchodní korporace jako samostatného subjektu práva. Druhá část práce je věnována pramenům úpravy ovlivnění. Autor se zde zabývá nejvýznamnějšími kontinentálními přístupy, ať už se jedná o německé koncernové právo, francouzský koncept Rosenblum nebo o dílčí úpravy v rámci práva komunitárního, ale také angloamerickou doktrínou. Všechny tyto úpravy totiž v různé míře ovlinily tuzemskou úpravu. Rovněž se autor zabývá vývojem české právní úpravy v této oblasti. Z pohledu původu...
Komunikace hudebního festivalu Mighty Sounds v letech 2009 - 2011
Vohralík, Marek ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace hudebního festivalu Mighty Sounds v letech 2009-2011" je zaměřena na analýzu marketingové komunikace konkrétní kulturní instituce v delším časovém úseku. Ve své první části hledá místo hudebních festivalů v rámci marketingu kultury a vymezuje jejich specifika, která ovlivňují jejich komunikaci. V druhé části se pak práce zabývá jednotlivými komunikačními aktivitami zkoumaného festivalu. Její třetí část patří komunikačnímu auditu festivalu na základě výsledků provedeného výzkumu a formou komparativní analýzy porovnávající festival Mighty Sounds a jeho nejbližší konkurenty. Závěr pak patří zhodnocení komunikace z pohledu autora a několika doporučením k jejímu zlepšení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Vohralík, M.
2 Vohralík, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.