|
Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí
Vlasáková, Ria ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí Cíle: Cílem práce je analýza běžců účastnících se konkrétních běžeckých závodů a jejich vztah k běhání. Získání informací v závislosti na životním stylu, vzdělání, zaměstnání, věku, rodinném zázemí, finančních možnostech a přípravě k daným závodům. Metody: Analýza účastníků běžeckých akcí je provedena prostřednictvím dotazníku, který probíhal elektronicky na sociálních sítí a osobně přímo na závodech. Teoretická východiska vychází z vlastních zkušeností, nastudované literatury a internetových zdrojů. Výsledky: Vyhodnocením výsledků jsem došla k závěru, že propagace běžeckých závodů především prostřednictvím sociálních sítích je nejvýhodnější. Běžci, kteří se ohlášených závodů již účastnili, následně sdělují své vlastní zkušenosti a hodnocení mezi sebou navzájem. Tímto způsobem pak přilákají na dobře organizované akce více účastníků a předem zaručí jejich úspěch. Každý závod má své běžce, kteří se v některých specifikacích drobně liší např. věkem, běžeckým vybavením apod. Výsledky práce můžou posloužit organizátorům závodů jako vodítko při tvorbě marketingové strategie zaměřené na určité cílové skupiny. Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány formou grafů v analytické části. Klíčová slova: účastníci závodů, běžecké akce, Česká...
|
|
Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí
Vlasáková, Ria ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí Cíle: Cílem práce je analýza běžců účastnících se konkrétních běžeckých závodů a jejich vztah k běhání. Získání informací v závislosti na životním stylu, vzdělání, zaměstnání, věku, rodinném zázemí, finančních možnostech a přípravě k daným závodům. Metody: Analýza účastníků běžeckých akcí je provedena prostřednictvím dotazníku, který probíhal elektronicky na sociálních sítí a osobně přímo na závodech. Teoretická východiska vychází z vlastních zkušeností, nastudované literatury a internetových zdrojů. Výsledky: Vyhodnocením výsledků jsem došla k závěru, že propagace běžeckých závodů především prostřednictvím sociálních sítích je nejvýhodnější. Běžci, kteří se ohlášených závodů již účastnili, následně sdělují své vlastní zkušenosti a hodnocení mezi sebou navzájem. Tímto způsobem pak přilákají na dobře organizované akce více účastníků a předem zaručí jejich úspěch. Každý závod má své běžce, kteří se v některých specifikacích drobně liší např. věkem, běžeckým vybavením apod. Výsledky práce můžou posloužit organizátorům závodů jako vodítko při tvorbě marketingové strategie zaměřené na určité cílové skupiny. Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány formou grafů v analytické části. Klíčová slova: účastníci závodů, běžecké akce, Česká...
|