Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PR komunikace Telco divize společnosti Samsung
Vlachová, Libuše ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Hlaváčková, Kristina (oponent)
Diplomová práce se zabývá PR komunikací Telco divize společnosti Samsung v České republice. Cílem diplomové práce je identifikace klíčových PR nástrojů užívaných v praxi Telco divizí společnosti Samsung, jejich analýza, zhodnocení a doporučení dalšího rozvoje či dalších PR nástrojů pro zkvalitnění komunikace. Teoretická část diplomové práce obsahuje úvod do PR, popis strategického PR procesu, charakteristiku PR nástrojů a zabývá se také výhodami a nevýhodami PR. V praktické části je představena společnost Samsung Electronics a její zástupce na českém trhu Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.. Dále je věnována pozornost charakteristice českého trhu s mobilními telefony, analýze jednotlivých PR nástrojů užívaných Telco divizí a na základě získaných poznatků jsou navrženy možnosti, jak zlepšit PR komunikaci.
Vývozní marketingové nástroje Pivovaru Zubr a.s.
Vlachová, Libuše ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nováková, Kateřina (oponent)
Cílem bakalářské práce Vývozní marketingové nástroje Pivovaru ZUBR a.s. je popsat marketingové nástroje Pivovaru ZUBR se zaměřením na nástroje použité při vývozu na Slovensko. V první kapitole charakterizuji Pivovar ZUBR a.s., popisuji jeho organizační Strukturu, předmět činnosti i historii pivovarnictví na Přerovsku. Dále charakterizuji sortiment pivovaru, vývoj postavení společnosti na trhu nebo používané komunikační materiály. Druhá kapitola se zabývá teoretickým vymezením nástrojů marketingového mixu používaných při vývozu. Jde o charakteristiku strategií vstupu na zahraniční trh, mezinárodního prostředí a SWOT analýzy. Klíčový je popis segmentace trhu a mezinárodního marketingového mixu. Poslední kapitolu věnuji aplikaci teorie na Pivovar ZUBR, kde se zaměřuji na charakteristiku českého trhu s pivem a na export Pivovaru ZUBR do zahraničí, převážně na Slovensko. Popisuji cílové skupiny na slovenském trhu a marketingové nástroje, které na tomto trhu ZUBR používá. Následně se zabývám analýzou používaných nástrojů a doporučuji další vývoj používaných marketingových nástrojů. Také navrhuji dvě nové cílové skupiny pro ZUBR na slovenském trhu.

Viz též: podobná jména autorů
3 VLACHOVÁ, Lucie
6 Vlachová, Lenka
3 Vlachová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.