Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Deskripce třískového hospodářství u obráběcích strojů
Vlček, Michal ; Blecha, Radim (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na třískové hospodářství, recyklaci řezné kapaliny a transport třísek. Je v ní naznačeno, co všechno se s třískou provádí od doby, kdy vznikne až po dobu, kdy se z třísek stane nový produkt – paket.
Analýza technologie výroby kuželových ozubených kol.
Vlček, Michal ; Janský, Milan (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Michal Vlček Analýza technologie výroby kuželových ozubených kol. BP, Ústav strojírenské technologie, 2008, str. 30, obr. 35, přílohy 0 Bakalářská práce se zabývá rozdělením a technologiemi výroby kuželových ozubených kol.
Praktické rozdíly při ocenění podniku tržní hodnotou, value in use a pro cenové jednání
Vlček, Michal ; Hlaváč, Jiří (vedoucí práce) ; Maříková, Pavla (oponent)
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky praktického využití a rozdíly jednotlivých způsobů ocenění. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku zkoumaných kategorií hodnot a faktory ovlivňující jejich použitelnost. Druhá kapitola se zabývá odhadem tržní ceny a faktory, jež ji ovlivňují. Další, pořadově třetí a čtvrtá, část mé práce je zaměřena na porovnání uváděných metod ocenění (tržní vs. cenová jednání, subjektivní a objektivizovaná, komplexní hodnota) a na tvorbu ceny pro cenová jednání v podmínkách českého a evropského trhu. Sled příkladných aspektů ocenění je ukázán v páté kapitole na praktickém příkladu. Zde jsou sledována zejména předběžná ocenění na základě jednotlivých kategorií hodnot. Předchozí srovnávání výhod a nevýhod u jednotlivých kategorií hodnot se zaměřením se na metody ocenění, zejména na důsledky jejich použití, vyúsťuje v samotný závěr mé práce, kde jsou vytyčeny stěžejní body praktických rozdílů a jejich přínosy.
Webové aplikace pro podporu řízení malých projektů
Vlček, Michal ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Práce se zabývá popisem a analýzou trh s webovými aplikacemi pro podporu malých firemních projektů.V teoretické části práce je čtenář nejdříve seznámen se základními pojmy související s řízením projektů. Dále pak s metodiky pro řízení projektů a budování softwaru. Součástí teoretické části je také analýza trhu s webovými aplikacemi. Na závěr teoretické části je zjištěna podpora metodik aplikacemi. Praktická část práce si naopak klade za cíl, stanovit požadavky na malý projekt. Podle těchto požadavků jsou vybrány jednotlivé webové aplikace. Tyto webové aplikace jsou popsány a podle zvolených kritérií je vybrána jedna jediná webová aplikace. V závěru práce je zhodnocena zpětná vazba od studentů. Hlavním přínosem práce je zjištění podpory metodik aplikacemi, přehled bezplatných aplikací, uživatelská příručka k aplikaci TeamBox, tak získání zpětné vazby od studentů předmětu 4IT115.
Virtualizace stanic
Vlček, Michal ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Havlíček, Jan (oponent)
Cílem této práce je vysvětlit virtualizaci a její použití pro realizaci virtuální učebny. Čtenář je postupně seznámen, co znamená virtualizace, jak virtualizace funguje, z čeho se skládá, jaké jsou použity technologie a kolik virtualizace stojí. Čtenář je také informován o pojmu virtuální učebna, jak funguje a jaké jsou jednotlivé řešení této učebny. Jednotlivé řešení virtuální učebny jsou vysvětleny a porovnány. Závěrem této práce je výběr řešení, ukázka realizace, včetně ceny řešení virtuální učebny. Práce má poukázat na možné a výhodné řešení této učebny.
Moderní metody prodeje pojistných produktů
Vlček, Michal ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky pojistného produktu v souvislosti s jeho prodejem, analyzovat moderní metody prodeje pojistných produktů na českém pojistném trhu a identifikovat pojistné produkty nabízené prostřednictvím těchto distribučních kanálů. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku pojistného produktu a faktory ovlivňující jeho prodejnost. Druhá kapitola se zabývá klasickými metodami prodeje, zejména zprostředkovatelskou sítí a přepážkovým prodejem. Třetí část je zaměřena na přímé metody prodeje (internet, telefon, direkt-mail) a síťový marketing (multi-level marketing) v podmínkách českého trhu. Důležité je též srovnání výhod a nevýhod u jednotlivých distribučních kanálů. V samotném závěru jsou porovnány moderní větve prodeje s klasickými metodami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
23 VLČEK, Martin
5 Vlček, Marek
6 Vlček, Marián
23 Vlček, Martin
2 Vlček, Matěj
4 Vlček, Michael
7 Vlček, Milan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.