Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent)
Diplomová práce "Úloha distribuce v rámci zavedení nové značky" se zabývá souvislostmi mezi distribuční strategií, marketingovým mixem a optimálním zavedením nové zahraniční značky ze segmentu módy na trhu v 21. století, tedy v prostředí nadvlády spotřebitele. Tyto komplexní vztahy pak převádí do souvislosti s rozhodování distributorů, zda zvolit strategii distribuce skrz vlastní síť prodejen nebo skrz prodejny cizí.

Viz též: podobná jména autorů
4 Veselský, Jaroslav
4 Veselský, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.