Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výchova a vzdělávání dětí s Aspergerovým syndromem z pohledu pedagogických pracovníků
Vaňková, Alena ; Komárková, Tereza (vedoucí práce) ; Lindová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku vzdělávání dětí s Aspergerovým syndromem. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem probíhá vyučování dětí s Aspergerovým syndromem z pohledu pedagogických pracovníků. Práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části je nejprve vymezen pojem Aspergerův syndrom a následně jsou poměrně podrobně popsány jeho charakteristické projevy. Následující kapitola je zaměřena na další poruchy autistického spektra a poslední kapitola pojednává o vzdělávání dětí s touto poruchou. V závěru teoretické části jsou představeny některé výzkumy, které již byly v této oblasti provedeny. V empirické části jsou analyzována data, která byla získána realizací polostrukturovaných rozhovorů s pedagogickými pracovníky. Pro tuto část práce bylo stanoveno pět výzkumných otázek a data byla analyzována pomocí otevřeného kódování. V závěru práce jsou diskutovány a interpretovány výsledky výzkumu.

Viz též: podobná jména autorů
3 VAŇKOVÁ, Adéla
1 Vaňková, Alice
2 Vaňková, Alžběta
6 Vaňková, Andrea
4 Vaňková, Aneta
7 Vaňková, Anna
1 Vaňková, Anna-Marie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.