Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design jako sociokulturní jev v procesech všeobecného vzdělávání
Vaňová, Jaroslava ; Hazuková, Helena (vedoucí práce) ; Pelcová, Naděžda (oponent) ; Frydecká, Emilie (oponent)
Disertační práce na téma Design jako sociokulturní jev v procesech všeobecného vzdělávání vznikla v rámci doktorského studia na katedře výtvarné výchovy Univerzity Karlovy v Praze pod vedením PaedDr. Heleny Hazukové, CSc. Pojednání si klade za cíl zmapování výtvarných výrazů používaných v oblasti designu, respektive ve vzorování textilií, a výtvarných výrazů, které používají mladiství. Spojovacím článkem těchto dvou rovin je společné sociokulturní klima. Dále je cílem pomocí analýzy obou jmenovaných rovin najít jejich případné styčné body, interpretovat je a prokázat vhodnost jejich využití v pedagogické praxi. Současný svět, který vnímáme převážně ve formě obrazných sdělení, klade na komunikaci mezi pedagogem a žákem velké nároky. Výrazové prostředky, které jak pedagog, tak žák používají, by měly sloužit k vzájemnému porozumění. Ve výtvarné výchově, stejně jako v jiných předmětech, je výběr těchto prostředků velmi důležitý. Učitelovo pochopení a porozumění výtvarnému výrazu žáka může jejich vzájemnou komunikaci usnadnit, a tudíž ve výsledku přispět k výtvarnému i osobnostnímu růstu žáka. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Divadelní projekty pro děti v rámci hodin dramatické výchovy na Spgš (a jejich ověřování v mateřské škole)
VÁŇOVÁ, Jaroslava
Bakalářská práce je zaměřená na lekce dramatické výchovy pro děti předškolního věku. Cílem této mé bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem děti reagují při dramatických lekcích a jakým způsobem spolupracuji já s dětmi při činnostech, zda se objevují při výstupech nějaké mé chyby. Teoretická část této bakalářské práce se zaměřuje na základní pojem dramatická výchova. Dále se soustřeďuje na historie dramatické výchovy, na její metody a techniky, stavbu lekce. Konec teoretické části se zabývá dramatickou lekcí na Střední pedagogické škole v Prachaticích. Praktická část bakalářské práce zkoumá pomocí výzkumné metody pozorování, reakce dětí při dramatických lekcích. Dále se zabývá mojí reakcí na děti při dramatických lekcích, na moji práci a chyby.

Viz též: podobná jména autorů
17 Vaňová, Jana
2 Vaňová, Jaroslava
2 Vaňová, Jiřina
17 VÁŇOVÁ, Jana
17 Váňová, Jana
3 Váňová, Jarmila
1 Váňová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.