Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávání pedagogických pracovníků dětských domovů v oblasti kariérového poradenství
Uhlíková, Michaela ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Vojtko, Tibor (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vzdělávání pedagogických pracovníků dětských domovů v oblasti kariérového poradenství v České republice. Cílem práce je identifikace toho, zda získané vzdělání a možnosti dalšího profesního vzdělávání v této oblasti odpovídají reálným požadavkům na výkon práce pedagogických pracovníků dětských domovů. Na základě odborných zdrojů a výzkumů k dílčím tématům dochází v práci k formulaci vzdělávací potřeby pedagogického personálu v oblasti kariérového poradenství. Součástí práce je přehled momentálně nabízených vzdělávacích aktivit v této oblasti pro pedagogy v České republice. Vyústěním práce je empirické šetření kvantitativního charakteru identifikující míru a další okolnosti účasti pedagogických pracovníků působících v dětských domovech v Praze a Středočeském kraji na tomto vzdělávání a jejich subjektivní vzdělávací potřeby. Klíčová slova: vzdělávání pedagogických pracovníků, další profesní vzdělávání, kariérové poradenství, dětský domov, pedagogičtí pracovníci dětských domovů
Aktivity Experimentální univerzity pro prarodiče a vnoučata v kontextu mezigeneračního učení
Uhlíková, Michaela ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Vojtko, Tibor (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mezigeneračního programu s "Experimentální univerzita pro prarodiče a vnoučata" kontextu mezigeneračního učení mezigeneračních vztahů. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola se věnuje současných prarodičů a dětí. Druhá kapitola navazuje problematikou mezigeneračních vztahů a zabývá se ubýváním přirozených neračních interakcí a mezigenerační solidarity ve společnosti v důsledku společenských změn. V návaznosti na to je v kapitole zdůrazněn význam mezigeneračního vztahu mezi prarodičem a vnoučetem. Třetí kapitola představuje koncept mezigeneračního učení a blíže se věnuje mezigeneračnímu učení v rodině. Čtvrtá kapitola se zaměřuje mezigenerační uvádí typy a přínosy mezigeneračních programů a jmenuje některé existující mezigenerační programy v ČR. Vyústěním celé práce je empirické šetření í se významem Experimentální univerzity pro mezigenerační vztahy. Klíčová slova: mezigenerační učení, mezigenerační program, mezigenerační vztahy, mezigenerační solidarita, Experimentální univerzita pro prarodiče a vnoučata

Viz též: podobná jména autorů
1 Uhlíková, Marcela
1 Uhlíková, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.